محل برگزاری دیدار پیکان و فجرسپاسی شیراز هنوز مشخص نشده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نارضایتی مسئولان و کادرفنی تیم فوتبال پیکان از زمین و امکانات ورزشگاه شهدای شهرقدس سبب شد تا دیدار گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

با توجه به اینکه مسئولان باشگاه پیکان اعلام کرده اند دیگر حاضر نیستند در شهرقدس میزبان حریفان خود باشند، حالا آنها دو انتخاب دارند. پیکانی‌ها یا باید بازهم دیدار های خانگی شان را به ورزشگاه کرج ببرند یا اینکه در ورزشگاه دستگردی تهران بازی کنند.

این در شرایطی است که ورزشگاه دستگردی در اجاره باشگاه سایپای تهران است و با توجه به همزمانی دیدارهای سایپا و پیکان ممکن است در آینده مشکلاتی برای چمن آن در حالت میزبانی همزمان ایجاد شود.

با این حال مسئولان هیات فوتبال تهران در صدد هستند تا بتوانند هماهنگی انجام دهند و پیکان در دستگردی میزبان حریفانش باشد و به کرج نرود. عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران در این خصوص گفته است:‌«هفته گذشته فقط برای یک بازی به تیم پیکان مجوز خروج از استان دادیم. در حال رایزنی با مسئولان سازمان لیگ و مدیران ورزشگاه دستگردی هستیم تا با تغییر در برنامه بازی‌ها شرایطی ایجاد شود تا دیدارهایی که قرار است در زمین این مجموعه برگزار شود، فاصله زمانی بیشتری داشته باشد و پیکان هم در این استادیوم از حریفانش میزبانی کند.»

او افزود: «ما همچنان مخالف برگزاری دیدار پیکان و فجرسپاسی در کرج هستیم و همکاری‌های لازم را برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه دستگردی انجام می‌دهیم.»

گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان روز جمعه هفته جاری در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 15 میزبان فجرسپاسی شیراز است.ابهام درباره زمین برگزاری دیدار پیکان- فجرسپاسی

 

محل برگزاری دیدار پیکان و فجرسپاسی شیراز هنوز مشخص نشده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر