انتخابات هیات فوتبال استان مازندران به تازگی در شهر ساری برگزار شد که این انتخابات به دور دوم رفت و در نهایت رحیم درزی خلردی با 26 رای به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان مازندران انتخاب شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این انتخابات عدم حضور بهروان درجمع کاندیداها بود. او که دهه های متمادی ریاست هیات فوتبال استان مازندران را برعهده داشت در نهایت تصمیم گرفت سکان هدایت فوتبال استان را به یک مدیر جوان و تازه نفس محول کند. 

اما بعد از گذشت چند روز از انتخابات هیات فوتبال استان مازندران خبر رسیده دو نامزد ریاست هیات استان علیه رییس جدید شکایتی را با مدارک مستند به دیوان عدالت اداری ارایه داده اند و امیدوار هستند با رای دیوان عدالت اداری انتخابات لغو و بار دیگر در شرایط عادلانه تری برگزار شود.

با وجود شکایت صورت گرفته از رحیم درزی خلردی او رسما به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان مازندران کار خود را آغاز کرده و البته حضور خود را در این صندلی کاملا قانونی می داند و قطعا بر این تصور است شکایت صورت گرفته از او ره به جایی نخواهد برد به این خاطر که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی مجمع عمومی هیات فوتبال استان مازندران تایید شده است. ایراداتی که از سوی دو نامزد دیگر هیات فوتبال استان مازندران به وی گرفته شده به مدارک شغلی و هم چنین تایید وی از سوی هیات سه نفره بر می گردد. 

 باید منتظر رای دیوان عدالت اداری در این باره بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر