کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به شکایت فدراسیون فوتبال اردن از دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اردن چند روز پیش در نامه رسمی به کنفدراسیون فوتبال درخواست کرد جنسیت دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران مورد بررسی قرار گیرد. رییس فدراسیون فوتبال اردن در تو ئیتی که به همین بهانه منتشر کرده بود نوشته بود ایران در استفاده از بازیکنان مرد در ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان و هم چنین دوپینگ سابقه دارد. 

چند روز بعد از انتشار این خبر سایت استاد الدوحه قطر نوشت شکایت فدراسیون فوتبال اردن از تیم ملی فوتبال بانوان ایران رد شده است چرا که زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران جنسیت زن دارد. 

بعد از انتشار این خبر مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت تیمش برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا هیچ تخلفی را مرتکب نشده است. کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی جوانان که اینروزها در آمریکا به سر می برد و به نظر می رسد پیش تر با زهره کودایی کار کرده بود این ادعا را شرم آور خواند. 

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی جام ملت ها اردن را در ضربات پنالتی 4-2 شکست داد و به دور نهایی این مسابقات در هند صعود کرد. زهره کودایی در آن بازی با مهار پنالتی های تیم حریف نقش پر رنگی در صعود تیم ملی فوتبال بانوان ایران به دور نهایی جام ملت ها داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر