دنی آلوز، بعد از بازگشت به بارسلونا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر و طی چند مقطع شایعاتی در مورد احتمال بازگشت دنی آلوز به بارسلونا مطرح شده بود اما هر بار به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد. با این وجود بعد از انتخاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسا، او برای بازگشت هم تیمی سابق خود به نوکمپ چراغ سبز نشان داد و نهایتاً دنی آلوز رسماً به بارسا پیوست.

دنی آلوز بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در مصاحبه ای با تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "هنوز شوکه هستم. همانطور که علنا گفته بودم مدت‌ها بود که سعی می کردم برگردم. دو بار برای بازگشت تلاش کردم اما نشد. حالا بازگشت و کار کردن با افرادی که از تعهد من در داخل و خارج از زمین با خبر هستند، یک لذت بزرگ و امتیاز محسوب می‌شود.

من همیشه می گویم که دو پیراهن وجود دارد که وقتی آنها را می پوشم احساس یک ابرقهرمان به من می دهد؛ پیراهن های برزیل و بارسلونا. پوشیدن دوباره این پیراهن به من قدرت و آدرنالین می دهد.  امیدوارم بتوانم آن را به هم تیمی هایم منتقل کنم."

آلوز در ادامه گفت: " بهترین خاطرات من در فوتبال اینجا در بارسلونا اتفاق افتاد. خانه من اینجا در بارسلونا است، نزدیک‌ترین اقوام من اینجا در بارسلونا زندگی می کنند، بنابراین اجتناب ناپذیر بود که به بارسلونا بازگردم. مسئله شگفت انگیز این است که به عنوان بازیکن به بارسلونا بازگشتم، وگرنه در هر صورت این اتفاق می‌افتاد زیرا این شهر جذابی است که من آن را دوست دارم."

مدافع برزیلی در پایان گفت: "ما باید باور داشته باشیم که بارسلونا، بهترین باشگاه جهان هستیم. گاهی اوقات گفتن «این بهترین باشگاه جهان است» عوام فریبانه به نظر می رسد، اما من جای دیگری بوده ام و می دانم چه می گویم. این بهترین باشگاه جهان است، بارسلونا بی نظیر است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر