بشیکتاش قصد خرید قطعی میرالم پیانیچ را دارد و به این ترتیب بارسلونا را در این شرایط بد اقتصادی خوشحال خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت میرالم پیانیچ بعد از انتقال به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به یکی از ارکان خط هافبک این تیم تبدیل شود اما در فصل 21-2020 رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد و ستاره بوسنیایی در اکثریت قریب به اتفاق بازی های فصل پیش بلوگرانا نیمکت‌نشین بود.

نیمکت نشینی های پیانیچ نهایتاً باعث شد او در تابستان به شکل قرضی بارسلونا را ترک کرده و راهی بشیکتاش ترکیه شود. در فصلی که بشیکتاش با صدر جدول 10 امتیاز فاصله دارد و تیم ششم جدول است، پیانیچ از معدود ستاره های تاثیرگذار تیم محسوب می شود.

رئیس باشگاه بشیکتاش در مصاحبه جدید خود، خبر از علاقه برای خرید پیانیچ داد و گفت:« پیانیچ یک ستاره جهانی است و دوست داریم او را دائمی در اختیار داشته باشیم. البته نه با هر رقمی. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم با قیمتی معقول پیانیچ را جذب کنیم و همه چیز به خواسته های ما نزدیک باشد. البته سرمربی بارسا تغییر کرده و دقیقا نمی دانم موضع ژاوی در مورد پیانیچ چه خواهد بود. باید صحبت کنیم و به نتیجه برسیم.»

پیانیچ در هشت بازی برای بشیکتاش توانسته دو پاس گل بدهد و اخیرا پس از برکناری کومان از بارسا، پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد که حاشیه ساز شد. باید دید تصمیم نهایی خود او چه خواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر