السیلیه با نمایش خوب مدافع ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر قطر اس. سی شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "وزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم جام اوریدو قطر، تیم فوتبال السیلیه در حالی که رامین رضاییان را جزو نفرات اصلی خود داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(به وقت ایران) در استادیوم سعود بن عبدالرحمن به مصاف قطر اس. سی رده سومی قطر رفت.

السیلیه بازی را توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۵ روی ارسالی که مشعل الشمری از جناح چپ به پشت مدافعان قطر اس. سی فرستاده بود، با کنترل توپ عالی و شوت سرضرب رامین رضاییان به کنج دروازه به گل رسید.

مشعل الشمری در دقیقه ۱۰ گل دوم السیلیه را به ثمر رساند و سومین گل این تیم مقابل قطر اس. سی در دقیقه ۳۰ روی ارسال بدون نقص رضاییان از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر فهد خلفان زده شد.

السیلیه یک گل دیگر در دقیقه ۴۴ زد و از ابتدای نیمه دوم بخاطر افزایش تعداد گل‌های خود رامین رضاییان را از ترکیب خارج کرد که در ادامه مسابقه نیز توانست چهار بار دیگر دروازه قطر اس. سی را در مسابقه‌ای یک طرفه باز کند و به یک پیروزی پُر گل برسد.

یاران رضاییان پس از یک شکست و دو تساوی در سه هفته اخیر جام اوریدو(ستارگان) قطر موفق به کسب پیروزی ۸ بر صفر مقابل قطر اس. سی شدند تا ۵ امتیازی شوند و با تفاضل گل بهتر نسبت به الخور در رده دوم جدول گروه B این رقابت‌ها قرار بگیرند.

رامین رضاییان که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر دو گل در ۹ مسابقه به ثمر رسانده بود، در دیدار امروز برابر قطر اس. سی موفق شد نخستین گل خود در جام اوریدو را بزند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر