لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که لئو مسی در دیدار مقابل برزیل از ابتدا در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی آرژانتین یعنی لیونل اسکالونیدر آستانه دیدار قبلی برابر اروگوئه تایید کرده بود که اگر لیونل مسی به همین ترتیب ادامه دهد می تواند در این مسابقه به میدان برود. با این حال فوق ستاره آرژانتینی در آن مسابقه در ترکیب اصلی قرار نگرفت اما در دقیقه 76 به جای جیوانی لوسلسو به زمین مسابقه آمد تا چند دقیقه به میدان رفته باشد.

حالا و در آستانه دیدار حساس تیم ملی آرژانتین برابر برزیل، اسکالونی تایید کرده که لیونل مسی از ابتدا در این بازی در ترکیب خواهد بود. سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا مسی در ترکیب اصلی خواهد بود یا خیر گفت: "بله، بله؛ در بازی قبل تصمیم گرفتیم که مسی فقط چند دقیقه به میدان برود تا حس خوبی به او دست بدهد. برای مسابقه با برزیل می‌توانیم تایید کنیم که او قرار است بازی کند. امیدوارم حالش خوب باشد."

اسکالونی همچنین در مورد تقابل حساس با برزیل نیز گفت: "این بازی دشواری خواهد بود. برزیل صدرنشین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است و ما می‌دانیم که آنها چه بازیکنانی در ترکیب خود دارند. آنها تیم خوبی هستند و وقتی سریع توپ را پس می گیرند به راحتی آن را از دست نمی دهند. ما باید مراقب برخی مسائل باشیم و نهایتاً ببینیم که چگونه می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم.

اگر بتوانیم جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کنیم باید آن را جشن بگیریم. شما می توانید ببینید که دیگر تیم‌های آمریکا و اروپا چه مشکلاتی برای رسیدن به این هدف داشته اند."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر