تیم فوتبال پیام خراسان بعد از یک دهه دوری از رقابت‌های رسمی، مجدداً با خرید امتیاز امید گناوه فعالیت خود را از سر گرفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" 6 اردیبهشت 1388 بود که در یک مصاف دراماتیک و جذاب با سوپرگل فابیو جانواریو استقلال توانست قهرمانی هشتمین دوره لیگ برتر را از آن خود کند و پیام خراسان که یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رفت، بعد از یکسال حضور در لیگ برتر، به لیگ یک سقوط کرد و سپس تا مرز انحلال پیش رفت.

حالا با گذشت بیش از 12 سال از آخرین روزگار حضور پیام خراسان در سطح اول فوتبال ایران، یونس مسعودی که سابقه پوشیدن پیراهن سبز این تیم مشهدی را در کارنامه دارد با همت چند چهره اقتصادی دیگر به سراغ خرید امتیاز تیم امید گناوه رفتند تا پیام مشهد مجدداً زندگانی خود را در فوتبال ایران از سر بگیرد.

محمد بابایی که در کسوت دستیار عباس چمنیان در تیم ملی نوجوانان ایران فعالیت می‌کرد، با مدیران باشگاه پیام به توافق رسید و سکان هدایت این تیم را پذیرفت و تیمی متشکل از بازیکنان بومی را شکل داد؛ آن‌ها در جام حذفی در همان بازی اول مقابل حریف شیرازی خود بازی را واگذار کردند.

امروز به صورت رسمی فعالیت مجددا فوتبال باشگاه پیام خراسان آغاز شد؛ شاگردان محمد بابایی در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران در ورزشگاه ثامن الائمه، همان ورزشگاهی که در لیگ هشتم طعم تلخ سقوط به لیگ یک را در آن چشیدند، مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر به میدان رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بدون‌شک احیای پیام خراسان که قدمتی 55 ساله در فوتبال ایران دارد، می‌تواند اتفاقی مثبت برای فوتبال شرق کشور باشد، به ویژه آن‌که اگر پیامی‌ها بتوانند پله‌های ترقی را به سرعت طی کنند و خود را بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برسانند؛ بعد از شهر خودرو که در لیگ برتر حضور دارد، پیام خراسان دومین نماینده شرق کشور در سطوح‌های عالی لیگ کشوری فوتبال ایران به شمار می‌رود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر