ریو فردیناند، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، یک راز بزرگ را فاش کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2006 در مرحله یک چهارم نهایی برابر پرتغال شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما حالا ریو فردیناند فاش کرده که هواپیمای آنها در بازگشت به انگلیس در آستانه سقوط قرار داشته است. فردیناند فاش کرده که وضعیت به قدری ترسناک بوده که بازیکنانی نظیر وین رونی و استیون جرارد اشک می ریختند و ترس همه اعضای انگلیس را فرا گرفته بوده است.

فردیناند در این باره می گوید: "ما به تازگی توسط پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی حذف شده بودیم و بعد از آن بدترین پروازی که می توانید تصور کنید را تجربه کردیم. ما در یک هوای وحشتناک گرفتار شده بودیم و همه فکر می کردیم که قرار است سقوط کنیم. همه ما گریه می کردیم."

فردیناند در ادامه گفت: "من نزدیک وین رونی و استیون جرارد و همسران‌شان نشسته بودم و همه جیغ می زدند. این یک آشفتگی عجیب بود. هیچکس نمی‌دانست که چه خبر است. من هم به این نتیجه رسیدم که وضعیت جدی است، مخصوصاً وقتی به مهمانداران هواپیما نگاه کردم. شما همیشه می توانید با توجه به نحوه بیان آنها در مورد شرایط، میزان جدی بودن چنین مسائلی را متوجه شوید.

من به آنها نگاه می کردم و از چهره های‌شان مشخص بود که با خود می‌گویند وای ما با یک مشکل بزرگ روبرو شده ایم. من معمولاً در چنین شرایطی آرام هستم اما بعد از نگاه به آنها به وضوح ترسیده بودم."

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر