تیم ملی فرانسه در دیداری تشریفاتی و با درخشش کیلیان امباپه موفق شد با دو گل فنلاند را مغلوب کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که پیش از این صعود مستقیم خود به جام جهانی را مسجل ساخته بودند، امشب نیز در خانه فنلاند کار دشواری برای کسب برتری نداشته و با دو گل این تیم را مغلوب کردند.

فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه پنجم و روی ارسال لوکاس دینیه فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه دیابی از مرکز محوطه را هرادسکی مهار کرد. دقایقی بعد این بار خود اوکاس دینیه از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول فرانسه صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد. ابتدا ضربه کیلیان امباپه از زاویه ای تنگ با مهار هرادسکی همراه شد و در ریباند ضربه آنتوان گریزمان با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه و باز هم تیم ملی فرانسه روی همکاری امباپه و گریزمان صاحب موقعیت شد، اما ضربه امباپه با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما تیم ملی فرانسه نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و بالاخره به گل رسید. روی پاس دقیق کیلیان امباپه، کریم بنزما در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او با خوش شانسی و بعد از برخورد به مدافع فنلاند وارد دروازه شد.

در دقیقه 76 و روی پاس لوکاس دینیه بود که کیلیان امباپه از سمت چپ حرکت کرده و با یک ضربه فنی و دقیق موفق به زدن گل دوم تیمش هم شد تا در نهایت فرانسه با این دو گل فنلاند را مغلوب کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر