تیم ملی ایران نسبت به سوریه کاملا برتری آماری داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ایران در شرایطی مقابل سوریه به برتری 3 بر صفر رسید که موقعیت های دیگری هم داشت. شاگردان دراگان اسکوچیچ در طول بازی امشب آمار را به طور کامل در اختیار داشتند و مطالب منتشر کرده در این خصوص گواهی برتری کامل ایران را می‌دهد.

بر اساس آمار بازی، تیم ملی ایران در طول بازی ۵۹ درصد مالکیت توپ را در مقابل ۴۱ درصد سوریه را در اختیار داشت که نشان از مالکیت توپ و میدان توسط ملی‌پوشان ایرانی دارد. 

همچنین شاگردان دراگان اسکوچیچ 14 بار به سمت دروازه حریف شوت زدند که 7 شوت داخل چارچوب بود و با درخشش دروازه بان به تور نچسبید. در مقابل تیم سوریه 10 بار اقدام به شوتزنی کرد که 3 بار توپ هایشان داخل چارچوب بود و امیر عابدزاده مانع از باز شدن دروازه شد.

آمار منتشر شده نشان از برتری کامل تیم ایران داشت به طوری که اگر شوت های بازیکنان وارد دروازه می‌شد شاید تیم ایران 8 بار دروازه سوریه را باز می‌کرد و اگر بازیکنان دقت می‌کردند برد پرگل‌تری را جشن می‌گرفتیم. ایران در این دیدار ۸ موقعیت گل داشت و سوری‌ها ۳ بار دروازه شاگردان اسکوچیچ را تهدید کردند.

نکته جالب در خصوص بازی تعداد پاس های دو تیم است. تیم ایران ۵۰۱ پاس با درصد خطای ۱۹ درصد به هم دادند و سوری ها ۳۰۵ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷۵ درصد آنها صحیح بود.

گفتنی است؛ تیم ایران ۱۰ کرنر روی دروازه حریف زد و سوری ها ۳ بار ضربه کرنر ارسال کردند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر