اسپورت مدعی شد فیلیپ کوتینیو هیچ علاقه ای برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و حضور در نیوکاسل ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در زمستان سال 2018 و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از لیورپول جدا شده و با بارسلونا برای انتقال به این تیم به توافق رسید. اگرچه در چند ماه ابتدایی اوضاع چندان بد نبود، اما در مجموع فیلیپ کوتینیو در سه سال اخیر حتی قادر به برآورده کردن بخشی از انتظارات نیز نبوده و مصدومیت و انتقال قرضی به بایرن مونیخ باعث شده فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب بارسلونا به دست نیاورد.

در تابستان اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا مطرح شد اما اعتقاد رونالد کومان به این ستاره برزیلی و از طرف دیگر پیدا نشدن یک مشتری درست و حسابی برای او باعث شد که کوتینیو حداقل برای یک فصل دیگر در بارسلونا ماندگار شود؛ اتفاقی که البته باز هم نتوانست اوضاع او در کاتالونیا را تغییر دهد.

 

در واقع فیلیپ کوتینیو در این فصل نیز عموما با مصدومیت و نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع یکبار دیگر شایعات در مورد آینده او را به اوج خود رسانده است. از طرفی پیش‌بینی می‌شود که سرمربی جدید بلوگرانا یعنی ژاوی هرناندز نیز اعتقاد چندانی به این بازیکن نداشته باشد؛ موضوعی که کار او را در بارسا دشوارتر هم خواهد کرد.

کوتینیو تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد اما گفته می‌شود سران جدید و متمول باشگاه نیوکاسل او را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی خود تعیین کرده‌اند؛ موضوعی که نشریه اسپورت کاتالونیا نیز آن را تایید کرده اما در عین حال مدعی شده که ستاره برزیلی هیچ علاقه ای برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و حضور در نیوکاسل ندارد و می‌خواهد به کارش در بارسا ادامه دهد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر