به نظر می‌رسد که استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از آمدن استفانو پیولی به میلان این تیم در اواسط جدول حضور داشت و با روزهای خوش خود فاصله گرفته بود. با این حال پس از روی کار آمدن این سرمربی ایتالیایی اوضاع برای روسونری تغییر کرد، تا جایی که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته دوباره بعد از سال‌ها جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد.

نتایج درخشان میلان تحت هدایت استفانو پیولی در این فصل نیز ادامه داشته و آنها در حال حاضر تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار دارند؛ در واقع با ادامه این روند اصلا بعید نیست که میلان شانس زیادی برای فتح اسکودتو داشته باشد.

با این وجود قرارداد پیولی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این موضوع باعث شده که نگرانی هایی در این مورد ایجاد شود اما حالا گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که سرمربی موفق میلان در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار گرفته است. بر این اساس مدیر باشگاه میلان یعنی ایوان گازیدیس روز پنجشنبه وارد ایتالیا خواهد شد تا جزئیات را درباره این مسئله بررسی کند و نهایتاً تمدید قرارداد پیولی رنگ و بوی رسمی به خود بگیرد.

گفتنی است استفانو پیولی در 104 مسابقه هدایت میلان را بر عهده داشته و میانگین امتیازی 1.97 را از خود به ثبت رسانده و در ماه اکتبر نیز جایزه مربی ماه سری‌آ را از آن خود کرد؛ همه مسائلی که باعث شده هواداران میلان برای تمدید قرارداد او لحظه‌شماری کنند‌.

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر