فرانکی دی یونگ در فهرست فروش زمستانی بارسا قرار دارد و ژاوی موافق انتقال اوست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ تابستان 2 سال پیش به بارسا پیوست و برای او 86 میلیون یورو نیز هزینه شد. حتی جوزپ ماریا بارتومئو ژانویه 2019 برای امضای قرارداد با او راهی آمستردام شد تا از انتقالش به پی اس جی جلوگیری کند.

دی یونگ در اولین فصل حضورش در بارسا 42 بازی انجام داد، دو گل زد و 4 پاس گل داد. عملکردی متوسط اما بسیاری امیدوار بودند تا در سال دوم و با رونالد کومان روی نیمکت، شرایط بهتری پیدا کند. همینطور هم شد و او در 51 بازی توانست 7 گل بزند و 8 پاس گل نیز بدهد اما فصل جاری برای او بسیار بد و ناامیدکننده شروع شده است.

ستاره هلندی ممکن بود فصل جاری در تیمی غیر از بارسلونا توپ بزند اما باشگاه کاتالان دو پیشنهاد خوب را برای او رد کرد.

تابستان گذشته در شرایطی که وضعیت اقتصادی بارسا اسفناک  و این باشگاه تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفته بود، حاضر نشد پیشنهاد 70 میلیون یورویی سیتی را قبول کند. بایرن نیز حاضر بود رقمی مشابه را برای دی یونگ پرداخت کند اما پاسخ بارسا به باواریایی ها نیز منفی بود اما طبق ادعای "ال چیرینگیتو"، با آمدن ژاوی همه چیز تغییر کرده و سرمربی جدید مشکلی برای انتقال دی یونگ ندارد و این مساله را به اطلاع سران بارسا رسانده است.

در واقع هر اندازه دی یونگ برای کومان بازیکن غیر قابل بحث بود، نزد ژاوی امتیاز خاصی ندارد و او معتقد است الان بهترین زمان برای فروش ستاره هلندی است و از انتقال او باشگاه به پول خوبی خواهد رسید. انتقالی که می تواند در زمستان رخ بدهد و یا تابستان آینده.

لازم به ذکر است، دی یونگ که سال گذشته قراردادش را تا 2026 تمدید کرد، بند فسخ 400 میلیون یورویی دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر