در تاریخ 28 نوامبر رسماً از مجسمه دیه‌گو آرماندو مارادونا در ورزشگاه خانگی ناپولی رونمایی خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این مجسمه با توجه به تکنیک های سه بعدی ساخته شده و توسط دوست دیه‌گو آرماندو مارادونا یعنی استفانو سچی به شهر ناپل اهدا شده است. سچی در این باره گفت: "روزی که مارادونا شهروند افتخاری ناپل نام گرفت، به او قول دادم که این کار را انجام دهم."

از طرفی تایید شد که این مجسمه در تاریخ 28 نوامبر و شب دیدار ناپولی برابر لاتزیو به هواداران این تیم اهدا خواهد شد. همچنین برای اینکه اطمینان حاصل شود که همه می توانند این مجسمه را ببینند، در سراسر پیست دو و میدانی ورزشگاه خانگی ناپولی گردانده می‌شود و سپس جای مشخصی برای آن تعیین خواهد شد.

گفتنی است ورزشگاه خانگی ناپولی که سن پائولو نام داشت تنها چند روز بعد از درگذشت مارادونا در سن 60 سالگی به اسم این اسطوره، تغییر نام یافت. همچنین نکته جالب اینکه این مجسمه تنها سه روز بعد از گذشت یک سال از درگذشت مارادونا به هواداران ناپولی اهدا خواهد شد.

مارادونا از سال 1984 تا 1991 پیراهن ناپولی را بر تن کرد و در 257 بازی برای این باشگاه آمار فوق العاده 115 گل و 41 پاس گل را به ثبت رساند و دو عنوان قهرمانی سری آ، کوپا ایتالیا، جام یوفا و سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر