در کتاب "بایرن اینسایدر" دلایل اختلافات هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ فاش شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک در دوران هدایت بایرن مونیخ رابطه چندان خوبی با حسن صالح حمیدزیچ نداشت و در نهایت این اختلاف منجر به جدایی سرمربی فعلی تیم ملی آلمان شد. کتابی در مورد اتفاقات باشگاه بایرن مونیخ در سال های اخیر در دست انتشار بوده و به موارد جالبی در این کتاب از جمله علت اختلاف هانسی فلیک و مدیر ورزشی فعلی باشگاه و البته در نهایت جدایی این سرمربی موفق و آلمانی اشاره شده است.

به نظر می رسد هانسی فلیک از طرفداران پر و پا قرص تیمو ورنر بود و مرتبا به صورت تلفنی با او صحبت می کرده است. اما باشگاه در همان مقطع با لروی سانه، بازیکن مورد علاقه حسن صالح حمیدزیچ به توافق رسیده و در نهایت با پرداخت 50 میلیون یورو به منچسترسیتی این بازیکن را جذب کرد.

 

همچنین یکی از دلایل اصلی از بین رفتن اعتماد بین فلیک و صالح حمیدزیچ را باید موضوع جذب کالوم هودسون اودوی و سرجینو دست قلمداد کرد. به هانسی فلیک تضمین داده شده که هر دو خرید برای فصل 2020/21 قطعی شده، اما در نهایت بایرن مونیخ در جریان مذاکره برای جذب هر دو شکست خورده و در ادامه داگلاس کاستا و بونا سار به جای آن دو نفر با بایرن قرارداد امضا کردند.

در نهایت این اختلاف منجر به پایان زودهنگام دوران فوق العاده هانسی فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ شد و او در پایان فصل گذشته از این باشگاه جدا شده و هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفت. بایرن مونیخ نیز به سرعت به سراغ فرد مورد علاقه صالح حمیدزیچ رفته و با یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش به توافق دست یافت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر