انتقال سائول نیگز، ستاره اسپانیایی به چلسی با خواسته توماس توخل، سرمربی این تیم نبوده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت سائول نیگز در چلسی چندان خوب نیست و او اغلب بازی های فصل تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است. اما کادناسر در گزارشی عجیب مدعی شد توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی از باشگاه نخواسته که سائول نیگز هافبک اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند و در واقع نام این بازیکن در لیست خرید سرمربی قرار نداشته است. این انتقال تنها به علت رابطه خوب مدیر برنامه سائول نیگز و مدیران باشگاه چلسی انجام شد و توخل برنامه‌ای برای جذب سائول در پنجره تابستانی نداشته است.

البته ملی پوش اسپانیایی تا امروز نتوانسته انتظارات را در استمفورد بریج برآورده کند و در این فصل تنها پنج بازی برای چلسی انجام داده که اغلب آنها نیز در جام اتحادیه بوده است. حتی اتلتیکو مادرید از همین حالا به خوبی می‌داند که توماس توخل نمی‌خواهد از گزینه دائمی کردن قرارداد قرضی و 34 میلیون پوندی سائول در تابستان آینده استفاده کند و بازگشت او به مادرید تقریبا قطعی است. البته سائول هنوز فرصت دارد که سرمربی چلسی را متقاعد کرده و آینده خود را در لندن تغییر دهد.

عملکرد درخشان اخیر بازیکنانی چون روبن لوفتوس چیک و راس بارکلی در خط هافبک چلسی، شرایط برای سائول در مسیر قرار گرفتن در ترکیب ثابت را حتی دشوارتر از ابتدای فصل کرده است. این بازیکن اسپانیایی از زمان انتقال به استمفوردبریج، تنها در جریان پیروزی مقابل ساوتهمپتون در جام اتحادیه در ماه گذشته 90 دقیقه به صورت ثابت در ترکیب چلسی قرار گرفته است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر