آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو در بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در جریان شکست خانگی اتلتیکو مقابل لیورپول به دلیل خطای شدید روی روبرتو فیرمینو و بالا آوردن بیش از حد پای خود از زمین اخراج شد و دیدار برگشت تیمش مقابل مرسی سایدی ها را از دست داد. گریزمان که در نیمه اول آن دیدار دو بار موفق به گلزنی شده بود، در اوایل نیمه دوم اخراج شده و شرایط را برای تیمش دشوار ساخت.

اما باشگاه اتلتیکو مادرید مدعی شد گریزمان ندیده بوده بابی فیرمینو آنقدر به او نزدیک شده و در واقع خطای خطرناک این بازیکن عمدی نبوده است.  دیگو سیمئونه امیدوار بود که گریزمان فقط یک بازی محروم باشد، اما یوفا اعلام کرد یوفا دو جلسه محرومیت برای این ستاره فرانسوی در نظر گرفته است. بنابراین گریزمان بعد از غیبت در دیدار برگشت مقابل لیورپول در استادیوم آنفیلد، در مسابقه بعدی اتلتیکومادرید برابر میلان نیز قادر به بازی کردن نخواهد بود.

همچنین فیلیپه، مدافع اتلتیکو نیز پس از دریافت کارت قرمز در جریان شکست 2-0 این تیم در لیورپول، محروم بوده و دیدار مقابل میلان را از دست خواهد داد. بدین ترتیب دیگو سیمئونه کار آسانی برای چینش تیمش برابر روسونری نخواهد داشت. لیورپول در حال حاضر با کسب 12 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد و پس از آنها پورتو با کسب پنج امتیاز، اتلتیکو مادرید با چهار و میلان تنها یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر