متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این باشگاه توانایی خرید بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه را نخواهد داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را به شکل کابوس واری آغاز کرد و تا اواسط جدول لالیگا نیز پایین آمد. آنها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز در دو بازی ابتدایی دو شکست را متحمل شدند تا وارد بحران شده باشند؛ موضوعی که نهایتاً صبر سران بارسلونا را به اتمام رساند و باعث شد که رونالد کومان هلندی از هدایت این تیم برکنار شود.

بعد از برکناری کومان، مطابق انتظار ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که تیم‌شان با بازگشت این اسطوره از وضعیت به وجود آمده خارج شود و در ادامه فصل روزهای خوبی را تجربه کند. با این حال بارسا برای تحقق این هدف به وضوح نیاز به تقویت شدن دارد؛ اتفاقی که حالا با توجه به صحبت‌های مدیر این باشگاه، حداقل در ژانویه منتفی به نظر می‌رسد.

متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسلونا، ضمن تایید این موضوع درباره وضعیت بارسلونا برای نقل و انتقالات ژانویه گفت: "اکنون در زمستان امکان جذب بازیکن برای ما وجود ندارد اما ما در حال کار روی آن هستیم. با این حال خواهیم دید که چه کاری می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم. البته ما مشکلی برای ثبت قرارداد ژاوی هرناندز نخواهیم داشت و قادر به انجام این کار خواهیم بود و در نقل و انتقالات زمستانی نیز خواهیم دید که چه کاری انجام می دهیم."

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر