سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان از بی توجهی به تیم های نفتی انتقاد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم نفت مسجد سلیمان بعد از تساوی مقابل فولاد در اهواز 5 امتیازی شده و با رتبه هشتم به کار خود در هفته پنجم خاتمه داد. این تیم در هفته ششم فردا مقابل آلومینیوم در اراک به میدان خواهد رفت.

فراز کمالوند سرمربی تیم نفت در نشست خبری پیش از این بازی با ابراز خوشحالی از حضور در اراک گفت: خوشحالم که یک بار دیگر افتخار این را پیدا کردیم که خدمت فوتبالدوستان اراک باشیم. من چون سابقه کار در این شهر را را دارم می دانم که میزبان علاقه مندی مردم به تیم شان چقدر بالاست. خاطرات خوبی در این جا داریم و خوشحالم که آلومینیوم به آن چه که استحقاقش را داشته رسیده و در لیگ برتر حضور دارد.

وی ادامه داد: یک تبریک ویژه هم به رسول خطیبی، مربی ارزنده فوتبال کشورمان می گویم که کار بزرگی در این مقطع انجام داد و آرزوی چندین و چند ساله مردم اراک را تحقق بخشید. آلومینیوم هم در سال اول و هم در سال دوم تیم خوبی بوده و این که در سال دوم چنین نتایجی می گیرد، مشخص است که روی تیم شان کار شده است. خوشحالم که این بار برای یک مسابقه لیگ برتری به اراک آمدم. مردم پرشور اراک جایشان در لیگ برتر خالی بود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: تیم های نفتی چندین و چند سال است که این مشکلات را دارند. برای من جای سوال است که چطور همه تیم های دولتی دیگر چنین مشکلاتی ندارند. سه تیم خصوصی در لیگ برتر داریم و بقیه دولتی هستند. چطور همه تیم های دولتی از دولت پول می گیرند ولی به نفت که می رسد به مشکل می خوریم. در صورتی که مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای ایران هستند. همه منابع طبیعی نفت و گاز در این دو شهر است و خیلی بد است که یک بودجه حداقلی هم نداریم. میانگین قرارداد بچه های ما 700 میلیون است. من تیم هایی می شناسم که در دسته یک از ما بیشتر هزینه کرده اند. الان دیگر 20 میلیارد چیزی نیست و پول یک بازیکن تیم های بزرگ است. این همه بودجه تیم ماست. خواهش من از مسئولان استان این است که رسیدگی کنند. فقط برای تیم خودمان صحبت نمی کنم چون در آبادان هم کار کرده و شور و نشاط مردم این شهر را هم دیده ام. حداقل کاری که برای این مردم می توان کرد این است که دلخوشی شان را از آنها نگیریم.

کمالوند در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: سه تا از بازیکنانمان را در اختیار نداریم. با این که به عنوان آخرین تیم وارد مسابقات شده و 16 روز به شروع مسابقات مانده شروع کردیم، همه بازیکنان از لحاظ سطح یکی هستند.

او با تاکید بر این که تیمش فردا بازی سختی در پیش دارد گفت: آلومینیوم تیم خیلی قدری است. دو سه سال پیش که در اراک بودم یکی از بهترین رکوردهای خوبم را کسب کردم. 12 بازی پشت سر هم در اراک نباختیم و اگر یک لغزش دقیقه نودی اتفاق نمی افتاد همان سال صعود می کردیم. خیلی خوشحالم که اراک به لیگ برتر رسید و آقای خطیبی هم تیم خوبی درست کرده که جوان و سخت کوش است و قطعا فردا بازی جذابی خواهد بود. من هم خیلی به دنبال فوتبال تدافعی نیستم و دوست دارم که یک فوتبال زیبا را ارائه کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر