خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا احتمال بازگشت لیونل مسی به این باشگاه را رد نکرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا با وعده تمدید قرارداد با لیونل مسی و حفظ این فوق ستاره آرژانتینی در انتخابات ریاست باشگاه نفر اول شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بهترین گلزن تاریخ بلوگرانا از این باشگاه جدا شد. در مراسم معارفه دنی آلوس، خوان لاپورتا در مورد احتمال بازگشت لیونل مسی به این تیم صحبتی کرده و مدعی شد شما نمی دانید در زندگی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

خوان لاپورتا گفت: "من می خواهم از دنی آلوس تشکر کنم و همانطور که او امروز گفت، سن تنها یک عدد است. دنی آلوس شرایط را دیده، می خواهد به تیم کمک کند و یکی از بازیکنان ثابت بارسلونا باشد. من باید از دنی آلوس تشکر کنم که از نظر مالی  نیز تلاش فراوانی برای بازگشت به بارسلونا کرد. ما در مسیر درستی هستیم، اما واقعیت این که این تلاش دنی آلوس برای بازگشت به بارسلونا برای ما جای قدردانی دارد.

بازیکنانی مانند لیونل مسی، آندرس اینستا، دنی آلوس و ... اینها شخصیت هایی هستند که بارسلونا را تبدیل به تیمی بزرگ کرده اند. لئو مسی و آندرس اینیستا دو بازیکن فوق العاده بودند. من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم، اما آنها با باشگاه های دیگر قرارداد دارند و باید به آن احترام بگذارند، اما در زندگی هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد و من بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را رد نمی کنم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر