هم تیمی ادن هازارد فاش ساخت که فرم بدنی این بازیکن خوب نیست و توان دو بازی متوالی 90 دقیقه ای را ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که در رئال یک نیمکت نشین است و قافیه را به وینیسیوس باخته، در تیم ملی کشورش بلژیک همچنان بازیکنی ثابت محسوب می شود.

4 روز پیش بلژیک در دور انتخابی جام جهانی موفق به شکست 3-1 استونی شد تا صعودش به جام جهانی مسجل شود. هازارد بازیکن فیکس شیاطین سرخ بود و تا دقیقه 62 نیز در میدان بود. او یک موقعیت تک به تک را به سادگی از دست داد تا به سوژه طعنه رسانه های اسپانیایی تبدیل شود ولی روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در پایان بازی به دفاع از او پرداخت.

هازارد اما در بازی دیشب برابر ولز غایب بود چرا که با اجازه کادر فنی به مادرید برگشت تا در تمرینات رئال شرکت کند. تردیدهایی در مورد فرم بدنی او وجود دارد و اکسل ویتسل هافبک بلژیک و باشگاه دورتموند نیز روی آنها صحه گذاشت.

ویتسل در مورد هازارد گفت:« هازارد از لحاظ بدنی در شرایط ایده ال نبود و نمی توانست هم برابر استونی بازی کند و هم ولز. به همین دلیل سرمربی به وی اجازه داد تا اردو را ترک کرده و به مادرید برگردد.»

ویتسل ادامه داد:« ادن در دو سال گذشته مصدومیت های مهمی داشته و نمی تواند در زمین و در دوئل ها مثل گذشته ریسک کند. در میدان طبیعی است که به مصدوم شدن فکر کند و این باعث می شود تا او کیفیت همیشگی را نداشته باشد. این یک مشکل ذهنی است. البته این دلیلی بر این نیست که او در بازی ها دیگر 5 یا 6 بازیکن را دریبل نمی کند. ادن نیازی ندارد برای اثبات خود دست به چنین کاری بزند. او حالا در زمین هوشمندانه تر حرکت می کند و اطمینان دارم که اگر از لحاظ بدنی به شرایط خوب برسد و چند بازی فیکس باشد، همان بازیکن گذشته خواهد شد.»

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر