مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و احتمالا به برزیل باز می‌گردد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال از ژانویه 2007 در عضویت این باشگاه قرار دارد ولی افسانه او در رئال رو به پایان است و مارسلو در پایان فصل باید به دنبال مقصدی جدید باشد.

رئال تمایلی برای تمدید با مارسلو ندارد؛ بازیکنی که از دو سال پیش دیگر فروغ گذشته را از دست داده و تبدیل به یک نیمکت نشین شده است. مصدومیت های هر از چند گاه مارسلو نیز او را از یک روند باثبات به دور کرده و دیگر فرم سابق خود را از دست داده است.

مارسلو قرار بود تابستان امسال از رئال جدا شود ولی ترجیح داد تا پایان قراردادش بماند و مقصد بعدی او احتمالا تیمی در فوتبال برزیل خواهد بود.

اخیرا نشریه لانس برزیل خبر از بازگشت احتمالی مارسلو به فلومیننزه داد و امروز وبسایت "تورسدورس"، ادعای دیگری را مطرح کرد مبنی بر اینکه تیمی دیگر از شهر ریو یعنی بوتافوگو نیز علاقه مند به جذب مارسلو است. مارسلو از فلومیننزه بود که شروع به درخشش کرد و راهی رئال شد ولی ممکن است در بازگشت راهی تیم رقیب شود.

بوتافوگو پس از یک فصل حضور در دسته دوم اخیرا به سوپرلیگ برزیل بازگشته و برای تقویت خود کیسوکه هوندا و سالومون کالو را نیز جذب کرد. مارسلو هم می تواند ستاره بعدی بوتافوگو باشد. مشکل اصلی اما به دستمزد مارسلو بر می گردد و باید دید بوتافوگو چگونه می تواند با مارسلو بر سر رقم مورد تقاضای او توافق کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر