در جدالی جنجالی و پرحادثه، مس کرمان در مقابل استقلال ملاثانی به تساوی رضایت داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های مس کرمان و استقلال ملاثانی که با کسب 5 امتیاز از 5 بازی نخست فصل جدید لیگ یک در جدول رده‌بندی همسایه هم بودند، امروز در هفته ششم رقابت‌ها مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند؛ شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس به دنبال 3 امتیازی مسابقه خانگی امروز بودند و از آن‌سو، آبی‌های اهوازی هم برای فرار از نیمه جدول برای کسب سوغاتی 3 امتیازی به کرمان سفر کردند.

خیلی زود و در دقیقه 3، روی ارسال انجام شده از سمت راست خط حمله استقلال و پیش از آن‌که توپ به رضا کرملاچعب برسد، مهیار زحمتکش مدافع باتجربه مس به اشتباه توپ را با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد تا آبی‌های ملاثانی از حریف خود پیش بیفتند.

بعد از این گل، مس آرایشی تهاجمی به خود گرفت و شاگردان حسین‌خانی درصدد جبران شکست خانگی بودند اما تلاش‌های آن‌ها در نیمه اول ثمر نداشت و درخشش شهدادنژاد در روی ضدحملات اجازه گلزنی به مهاجمان استقلال را نداد تا همان برتری یک گله به سود آبی‌های ملاثانی دو تیم به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، حسین‌خانی تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال کرد تا شاید بتواند شرایط را به سود مس عوض کند، از آن‌سو شاگردان اشکش به دنبال دفاع از غنیمت سه امتیازی و شیرین خود از کرمان بودند و می‌خواستند تا با دست پر به ملاثانی بازگردند؛ یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در دقیقه 50 درون محوطه استقلال رخ داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، صحنه‌ای که مورد اعتراض شدید کادرفنی مس قرار گرفت.

 

شاگردان حسین‌خانی برای جبران شکست خانگی، یکپارچه حمله شدند اما خط دفاعی استقلال به خوبی ایستادگی کرد و شاگردان ابراهیم اشکش اجازه ندادند تا توپی از خط دروازه‌شان عبور کند؛ در دقیقه 73، سرنگونی مهرداد آوخ درون محوطه جریمه استقلال با نظر داور پنالتی بود و این اعلام خطای پنالتی باعث شد تا اشکش شاگردانش را از زمین بازی بیرون بکشید و برای دقایقی مسابقه بسیار ملتهب شد.

بعد از دقایقی اشکش رضایت به بازگشت تیمش به زمین داد و مهیار زحمتکش که با گل به خودی‌اش باعث عقب افتادن مس شده بود، ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز مجدداً مساوی شود؛ بعد از گل زحمتکش در دقایق و در شرایطی که داور مسابقه 9 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، مسی‌ها خود را به آب و آتش زدند تا بتوانند گل برتری را رقم بزنند و حتی تیرک دروازه استقلال هم به لرزه در آوردند اما گلی برای این تیم به ثمر نرسید تا بازی با تساوی به پایان برسد.

با تساوی امروز حالا در جدول رده‌بندی مس کرمان و استقلال ملاثانی از 6 مسابقه، 6 امتیاز کسب کرده‌اند و با توجه به نتایج به دست آمده در سایر بازی‌ها، به ترتیب به لطف تفاضل گل بهتر مس در جایگاه سیزدهم و استقلال در جایگاه چهاردهم جدول حضور دارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر