پزشک فولاد در گفتگویی به تشریح آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فولاد و زمان بازگشت آنها به میادین پرداخت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اکبر مرادی پزشک تیم فولادخوزستان در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: فصل گذشته را دیرهنگام به اتمام رساندیم و بعد از آن تغییر و تحولاتی صورت گرفت. بازیکنانی که از فصل گذشته مانده اند، آسیب دیدگیشان به صورت کامل رفع نشده بود و ما در زمان بدنسازی، کار درمان را روی آنها انجام دادیم که آنها جزو بازیکنان اصلی ما بودند.

وی ادامه داد: روند کاری ما بدین صورت بود که پس از شروع فصل، یک سری افراد از قبل مصدوم بودند و بازیکنانی نظیر آبشک و شیمبا دچار مصدومیت شدند که نتوانستیم مراحل بدنسازی را با آنها به اتمام برسانیم. با این حال وقتی وارد کار شدیم، برخی بازیکنان دچار مصدومیت های عدیده ای شدند از جمله آبشک که 7 هفته قبل در تهارن از ناحیه دوقلو دچار مصدومیت شد و نتوانست تمرین کند.

پزشک فولاد در ادامه گفت: قاسمی نژاد از ناحیه پاشنه پا مصدوم شد و اکنون 4 روز است که با تیم تمرین می کند. پاتوسی نیز در بازی با با آلومینیوم اراک از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد که در دو بازی اخیر نتوانستیم از او استفاده کنیم و اکنون هم شرایط ۵۰-۵۰ است و باید وضعیت او را بررسی کنیم و ببینیم توانایی همراهی دیگر بازیکنان را در بازی رسمی دارد یا خیر.

 

مرادی ادامه داد: میری در حال نرم دویی است و هنوز کشیدگی همسترینگ چهار سر زانویش برطرف نشده است. میلاد بدرقه نیز در بازی دوستانه‌ای که چند روز پیش با صنعت‌نفت‌آبادان داشتیم از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و پس از سه روز اکنون کنار تیم است و او را زیر نظر داریم.

پزشک فولاد همچنین گفت: متاسفانه ایوب والی کاپیتان تیم هم روز گذشته در تمرین از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و اکنون وضعیت او را تحت نظر داریم و قرار شد کارهای مربوط به عکسبرداری را انجام دهد و ان‌شالله بتوانیم از او در هفته پنجم استفاده کنیم. با این حال پس از بررسی نیز آخرین وضعیت وی در اختیار آقای نکونام قرار داده خواهد شد تا ببینیم قادر به انجام بازی هست یا خیر که حداکثر تا فردا مشخص خواهد شد.

 وی درباره اینکه آیا این بازیکنان به بازی بعدی فولاد می رسند یا خیر پاسخ داد: وضعیت برخی از بازیکنان مثل پاتوسی، والی، میری و بدرقه در حال بررسی است و فردا آخرین بررسی را به کادر فنی تیم ارائه خواهیم کرد تا بر اساس این بررسی‌ها تصمیم گیری کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر