بازیکن نفت مسجد سلیمان معتقد است داوری اصلی‌ترین عامل شکست این تیم در برابر تیم مدعی آلومینیوم اراک است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان دیروز در یک بازی جنجالی مغلوب میزبان خود آلومینیوم اراک شد.  مجید عیدی  در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی برای هر دو تیم سنگین بود و نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و به گل رسیدیم اما متاسفانه سر‌ یک اشتباه داوری که روی نتیجه بازی خیلی تاثیرگذار بود نتیجه را واگذار کردیم امیدواریم با جدیت با این موضوع برخورد شود.

او در مورد قضاوت داور بیشتر توضیح و ادامه داد: در بازی های لیگ ناظر و کمک چهارم فیلم را می‌بینند و نظر را برمی‌گرداند. کمک داور بازی که اصلا خطا نگرفته بود  و داور وسط هم که خطا گرفت بیرون اعلام کرد اما کمک داور به او گفت اگر خطا گرفتی پنالتی است واقعا حق تیم ما در این صحنه زیرپا گذاشته شد .ما خوب بازی کردیم اما زور تیم داوری بیشتر از ما بود.

بازیکن نفت مسجدسلیمان در مورد مشکلات مالی عنوان کرد: مشکل مالی هنوز حل نشده قول‌هایی داده شده که امیدوارم عملی بشود چون واقعا تیم ما خوب است و از نظر بازیکن و کادر فنی در سطح خوبی قرار داریم. انشاالله که مشکل حل بشود با وجود اینکه بچه ها مشکلات زیادی داشتند اما همه هم قسم شدیم تمام فکرو ذکرمان را برای بازی بگذاریم که خدا را شکر بچه ها کم نگذاشتند و با تمام وجود جنگیدیم ولی حریف داوری نشدیم.

عیدی در پایان در مورد دیدار پیش رو با مس رفسنجان افزود: این شکست را فراموش می‌کنیم و باید روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کنیم و برای دیدار با مس رفسنجان آماده شویم انشالله که پیروزی در این دیدار نصیب ما شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر