گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با انتشار پیامی اینستاگرامی درباره زمان باز شدن پنجره پرسپولیس اظهار نظر کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر موج خبری عجیبی علیه سرمربی سابق و آرژانتینی پرسپولیس در برخی رسانه‌ها دیده شده که حالا واکنش این مربی شناخته شده را به همراه داشته است.

از یک سو گفته می‌شد که کالدرون حساب بانکی در قطر داشت که در صورت ارسال اطلاعات آن پرسپولیس با سهولت بیشتری می‌توانست طلب این سرمربی آرژانتینی را پرداخت کند و از سوی دیگر گفته می‌شد که او تاییدیه دریافت پول را به فیفا ارسال نمی‌کند.

حالا کالدرون با تکذیب این موارد در پستی با دو زبان فارسی و اسپانیولی نوشته است: با سلام به همه هواداران پرسپولیس. شما را مورد خطاب قرار میدهم تا بگویم اولین نفری که علاقمند است این مسئله حل و فصل شود، خود من هستم، اکنون فقط باید منتظر ماند تا بوروکراسی بانک ها تمام شود.

سرمربی سابق بتیس درباره انتشار اخبار علیه او نوشت: اما نمی‌توانم بپذیرم که بعد از دو سال انتظار، بخواهند من را مقصر وضعیت فعلی بدانند. 

از زمان حضورم در باشگاه همیشه لطف شما را احساس کرده ام و دوست ندارم کسی به آن خدشه ای وارد کند. 

او با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت به ایران در پایان پستش نوشت: در روزهایی که در کنار شما و بازیکنانم بودم بسیار خوشحال بودم و این چیزی است که امروز باعث می‌شود آرزو کنم روزی دوباره به ایران برگردم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر