سایت شماره یک:

در این نوشته می خواهیم بدانیم که وظایف یک مشاور سئو چیست. یک مشاور سئو با داشتن دانش و ساختارهایی که در اختیار دارد باید از روش های مناسب برای موفقیت در سئو استفاده کند و در پروژه خوب است بدانید که گاهی اوقات این کافی نیست، زیرا با رقابت بر سر کلمات دشوار، گاهی اوقات مجبور می شوید بدون اطلاع با ده ها سایت که هر کدام با تیمی حرفه ای حضور دارند، رقابت کنید، این چیزی است که گاهی اوقات به دلیل پرداخت هزینه، کار را برای مدیران حرفه ای سخت می کند. کمی سخت است، در برخی موارد مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند که سئو را در دوره ها اولویت بندی کنند، در آن زمان بهترین کار خواهد بود، اما با آموزش سئو می توانید به بهترین شکل ممکن سایت بسازید و به صفحات اول برسید. گوگل، و این به کمک یک مشاور حرفه ای سئو نیاز دارد.

هدف مشاوره سئو

یک مشاور سئو باید بررسی کند که سایت از نظر ساختاری برای موتورهای جستجو مانند گوگل درست است یا نیاز به تغییر دارد یکی دیگر از کارهای مشاور سئو جمع آوری گذشته سایت است، به عنوان مثال در طول 3 ماه گذشته، مطالب و تعداد آن. لینک های خارجی یا بک لینک ها برای سایت کار شده است و اینکه آیا این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا نه باید تغییر داده شوند، بنابراین باید دید رقبا در چه وضعیتی هستند، با این نگرش می توان تصمیم درستی گرفت و برنامه ریزی درستی برای سایت انجام داد. آینده و پروژه سئو را مدیریت کنید، سپس با شناخت قابلیت های سایت، تاریخچه سایت و تحلیل رقبا، می توانید در کنار این لیست در مورد پیشرفت پروژه و ساختارهای کتابخانه تصمیم گیری کنید.

لازم به ذکر است که تولید محتوا و هزینه لینک بیلدینگ از مهمترین موارد است، برای سئو سایت خود باید به یک مشاور سئو حرفه ای و قابل اعتماد مراجعه کنید، در صورتی که اولین تصمیم را به درستی بگیرید، احتمالا به سمت یکی بسیار قابل اعتماد سایت در شما به گوگل خواهد آمد.  کنار هم قرار دادن اطلاعات و گرفتن نقشه راه نیاز به دانش برنامه نویسی دارد تا یک مشاور حرفه ای سئو حتماً این دانش را داشته باشد. برای رسیدن به این هدف، مشاور سئو باید از روش‌های خوبی به‌ویژه استفاده نکردن از کدهای سنگین استفاده کند.

برای اینکه بتوانید سئو سایت رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، باید یک مشاور سئوی خوب استخدام کنید و با صرف زمان برای انجام این کار، جایگاه واقعی و میزان کار انجام شده توسط رقیب خود را بررسی کنید.

مشاوره سئو حرفه ای

 یکی دیگر از کارهای مشاوره سئو، تهیه لیستی از اهداف و وظایف برای تکمیل و فهرست دقیق وظایف افراد برای موفقیت در سئو است و با گذراندن مراحل کار در گوگل وبمستر، لازم به ذکر است که این وظایف مختلف همیشه بر اساس پروژه های مختلف تنظیم می شوند و وظایف هستند. آنها همچنان مشاور سئو هستند و مسئولیت تهیه یا نظارت بر روند اجرا را بر عهده دارند.

مسئولیت های مشاور سئو شامل انجام تست ها، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج، نظارت، گزارش و تحلیل وب سایت، کمپین ها و طرح های PPC، مدیریت هزینه کمپین، صرفه جویی در بودجه، هزینه ماهانه برآورد و مطابقت تفاوت ها، کپی و بهینه سازی صفحه فرود برای موتورهای جستجوی بازاریابی، کشف کلمات کلیدی، گسترش و بهینه سازی، جستجو و اجرای نکات بهینه سازی توسعه، پیاده سازی و اجرای استراتژی های لینک بیلدینگ با همکاری تیم توسعه برای اطمینان از بهترین سئو رویه ها به درستی روی کدهای توسعه یافته جدید پیاده سازی می شوند وهمچنین همکاری با تیم های تحریریه و بازاریابی برای هدایت سئو در ایجاد و برنامه ریزی محتوا، ارائه پیشنهاداتی برای تغییرات طراحی وب سایت، محتوا، لینک ها و سایر عوامل برای بهبود رتبه سئو برای کلمات کلیدی هدف.

در انتها یادآوری کنیم که برای اطمینان از کار مشاور سئوی که استخدام کرده اید باید بعد از انجام مراحل اولیه کمی زمان بگذارید، در دو ماه اول ممکن است نتیجه ای نبینید، اما پس از 6 ماه اگر هنوز نتیجه ای ندیدید باید مشاور سئوی خود را تغییر دهید یا به او بگویید روش خود را مورد بازبینی قرار دهد. دو برند مشهور در زمینه ارائه خدمات مشاوره سئو، نشونت و سئوسل می باشند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر