آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است اگر هر بازیکنی پیشرفت کند، کل تیم پیشرفت خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از پایان فصل گذشته و قهرمانی در سری A به همراه اینتر از این تیم جدا شد و هدایت تیم جدیدی را برعهده نگرفت.

هرچند گفته می‌شد که مدیران تاتنهام در تابستان نیز برای جذب این مربی تلاش کرده بودند اما در نهایت نونو اسپیریتو سانتو هدایت این تیم را برعهده گرفت که پس از کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد تا کونته جانشین او شود.

دوازده بازیکن اصلی تیم در این وقفه دیدارهای ملی و پس از تساوی برابر اورتون به اردوی تیم‌های ملی کشورشان رفتند. سایر بازیکنان در طول این مدت مشغول تمرین با کونته و سایر مربیان این تیم بودند.

روز پنج شنبه همه آنها بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند تا روند آماده‌سازی برای دیدار این هفته مقابل لیدز در هفته دوازدهم لیگ برتر را آغاز کنند.

کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« ما سعی کردیم از این بازه زمانی استفاده کرده و با بازیکنانی که در تیم مانده بودند کار کنیم. ما به خوبی تمرین کردیم. من خوشحال هستم. از رفتار و تعهد و شخصیتی که بازیکنان به من نشان داده‌اند رضایت کامل دارم.»

این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« من فکر می‌کنم ما مطمئنا خوب کار کردیم. ما در آغاز کارمان با یکدیگر هستیم و این بسیار مهم است که بازیکنان قدم به قدم پیشرفت کنند. اگر هر بازیکنی روند رو به بهبودی داشته باشد، این تیم پیشرفت خواهد کرد.»

کونته دامه داد:« وقتی به باشگاه جدیدی می‌روید، با همه بازیکنان حرف زده و سپس سعی می‌کنید نفر به نفر با آنها حرف بزنید تا بتوانید بازیکنان را از همه ابعاد و نه فقط از جنبه فوتبالی بشناسید. من فکر می‌کنم این اتفاق خوبی است. آنها باید من را بشناسند و من هم باید آنها را بشناسم. من بازیکنانی با تمایل بسیار برای پیشرفت و تلاش را دیدم که سعی دارند کاری خاص برای این باشگاه انجام دهند.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر