در دقایق پایانی دیدار استقلال و نساجی، تکل رودی ژستد روی پای علیرضا حقیقی، باعث مصدومیت این بازیکن شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و نساجی بازی زیبا و جذابی را در نیمه نخست ارائه دادند و هر دو تیم فرصت های زیادی برای گلزنی از دست دادند. در یکی از این صحنه ها، تلاش رودی ژستد برای تصاحب توپ، باعث مصدومیت علیرضا حقیقی شد.

در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، شروع مجدد علیرضا رضایی از کنار دروازه، توپ را به محمد دانشگر رساند و کاپیتان امروز استقلال با یک ضربه بلند از خط دفاعی، رودی ژستد را در موقعیت بسیار خوبی با دروازه نساجی قرار داد.

در حالیکه ژستد چند متری از مدافعین نساجی پیش بود، اما تعلل این بازیکن باعث شد تا مدافعین میهمان به او برسند ضمن اینکه کنترل بد این مهاجم اهل کشور بنین، سبب شد تا توپ از پای او جدا شده و علیرضا حقیقی نیز برای تصاحب توپ از دروازه اش بیرون بیاید.

گلر نساجی پیش از ژستد به توپ رسید و مهاجم استقلال نیز در آخرین تلاشش برای گلزنی، پایش را به سمت توپ دراز کرد که این حرکت تنها باعث تشدید برخورد میان او و حقیقی نشد به نحوی که استوک های ژستد روی ران و صورت سنگربان نساجی فرود آمد و این گلر روی زمین افتاد که علیرضا فغانی نیز یک کارت زرد را به ژستد نشان داد.

در این صحنه، بازیکنان نساجی اعتقاد داشتند که ژستد به دلیل تکل خشن به روی حقیقی باید کارت قرمز را از فغانی دریافت می کرد اما داور بازی نظر دیگری داشت. در حالیکه در آن لحظات سنگربان قائمشهری ها روی زمین افتاده بود و کادرپزشکی مشغول مداوای حقیقی بودند، پس از لحظاتی او از زمین برخاست و مشخص شد که تکل خشن ژستد و استوک های پای او، باعث ایجاد زخمی روی ران پای حقیقی شد و این دروازه بان دچار خونریزی شده است.

تکل ژستد باعث مصدومیت سنگربان میهمان شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد. در آن زمان نیز بازیکنان نساجی در صحبت با فغانی اعتقاد داشتند که باید رنگ کارت این داور، قرمز می بود که این قاضی باتجربه در صحبت با قائمشهری ها آنها را متقاعد کرد که یک کارت زرد برای این صحنه کافی بوده است.

به هر شکل پس از گذشت دقایقی تیم پزشکی نساجی پای مصدوم و خونین حقیقی را مداوا کرد ضمن اینکه زخم ایجاد شده روی ران پای سنگربان نساجی چندان عمیق نبود و او مشکلی برای ادامه بازی نداشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر