سرمربی مس رفسنجان بعد از تساوی برابر پرسپولیس تیمش را مستحق دستیابی به امتیازات کامل بازی و برد در این جدال دانست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در ادامه نشست‌های طولانی خود بعد از اینکه تیمش به اولین امتیاز در تقابل با پرسپولیس دست یافت، درباره شرایط دو تیم و عملکرد تیمش توضیح داد: ابتدا باید به تیم پرسپولیس و کادرفنی اش خسته نباشید بگویم. خسته نباشید از صمیم قلبم به تیم خودمان به دلیل انجام درست یک بازی تاکتیکی و پرفشار در بیشتر دقایق بازی. روز قبل هم گفته بودم که ما امروز را بهتر از روزهای قبل دنبال خواهیم کرد ولی هنوز ایراداتی داریم باید برطرف کنیم ولی مسیر تیم کاملا رو به جلو است. به تمامی تیم تبریک میگویم و تشکر می کنم و خصوصا از بازیکنان تعویضی حضور یافتند ولی توانستند حس همدلی را دنبال کنند که همین مجموعه ای است که مدنظرم است. 

وی ادامه داد: من و همکارانم طی 10 روز اخیر پرفشار روی این بازی کار کردیم و اگر بخواهم کمی منصفانه نگاه کنم، حق تیم خودمان را برای پیروزی زیاد می دانستم. همه برای این بازی زحمت کشیدیم و حق تیمم را برای این بازی بیش از یک امتیاز می دانستم ولی این بازی برای ما تمام شده و خودمان را برای بازی سنگین مقابل نفت مسجدسلیمان آماده می کنیم. ما چهار بازی سنگین برای قهرمان لیگ، قهرمان جام حذفی و نائب قهرمان لیگ و همچنین آلومینیوم که اکنون صدرنشین است داشتیم و باید خودمان را برای دیدارهای سخت بعدی آماده کنیم.

ربیعی درباره عملکرد داوری و خصوصا صحنه خطای پنالتی علیه تیمش گفت: درباره داوری زیاد دوست ندارم حرف بزنم اما فکر می کنم امروز اختلاف نظر زیادی با ایشان(داور) دارم. تمام صحنه های 50-50 را به نظرم به سود حریف گرفت. ابتدای نیمه دوم یک صحنه مشکوک بود که همکارانم اعتقاد به پنالتی به سود ما داشتند. درباره پنالتی حریف هم باید بگویم که بعد از ارسال توپ عبور کرده بود و دروازه بان ما هم آمد و پای خودش را نشان داد که ضربه مهاجم حریف به وی خورده است. آقای اکرمی که برایش احترام زیادی قائل هستم در بازی که سرمربی بادران بودم هم یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفت که همه کارشناسان گفته بودند، درست نبوده است. انشاالله که ما اشتباه کرده باشیم و وظیفه ما تمکین از تصمیم داور است. بازی فولاد هم همه گفتند که اشتباه داوری بوده و ما باختیم. ما فصل گذشته 31 بازی برگزار کردیم که یک پنالتی هم برای ما نگرفتند! مگر می شود؟ فصل گذشته ما برابر آلومینیوم در شرایطی باختیم که توپ به دست مدافع حریف خورده بود. این فصل هم یک پنالتی برای ما گرفتند اما این را بگویم که عملکرد هیچ داوری را با گرفتن پنالتی نباید بسنجیم. با این حال من به داور احترام گذاشتم و امیدوارم بهترین تصمیمات را بگیرند.

ربیعی در واکنش به اینکه تیمش امروز بهترین عملکرد را برابر پرسپولیس داشته گفت: این چیزها طبیعی است و ما باید کارمان را به درستی انجام دهیم. ما 4 بازی دنبال کرده ایم و طی هفته های بعدی بهتر خواهیم شد و باید هارمونی بهتری را دنبال کنیم. نفرات جدیدی را جذب کردیم و نیاز به هماهنگی بیشتر خواهیم داشت. فصل گذشته هدف ما ماندگاری در لیگ بود و امسال هم می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و تیمی قابل احترام لقب بگیریم. امروز دو موقعیت خوب داشتیم و دو توپ به تیرک حریف زدیم. به مردم رفسنجان توصیه ام این است که به این تیم اعتماد داشته باشند و حمایت بیشتری کنند. امروز هم روی پیراهن ما نقشه رفسنجان را زدیم و خودم هم با افتخار طی سه فصل شهروند این شهر بوده ام. این تیم اکنون دوران ثبات را دنبال می کند و این قطعا در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت و قابل احترام خواهد بود.

سرمربی مس در واکنش به اینکه از بازیکنان جوانی در ترکیب تیمش سود برده است گفت: در تیم من بحث رقابت است و همه باید کار خودشان را به درستی انجام دهند. اسم ها همه محترم هستند اما برای من بازیکنان هیچ فرقی با هم ندارند. من سال 88 سرمربی بودم و همه می دانند تا امروز چه می کنم. ما در سال گذشته و آخرین کنفرانسی که داشتم گفتم که بحث جوانگرایی خواهیم داشت و الان هم 3 سال میانگین تیم را کاهش داده ایم. امروز لیست باشگاه مس رفسنجان 4 جای خالی دارد و من به این مساله افتخار می کنم. آقای انصاری هم تازه مصدوم شده است.

وی ادامه داد: آقای یونس اکبرپور، صادقی، زارع و ... بازیکنان جوان و آینده داری هستند. به نظرم بچه های ما همه در کنار هم و به رهبری مهدی کیانی به بهترین شکل کار را دنبال می کنند. این تیم رفته رفته تیم تر خواهد شد. تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم که در آینده  نزدیک با یک سری جوان خودساخته و خوب به دنبال سهمیه در تیم ملی هم باشد. در پایان هم بار دیگر باید از آقای یحیی گل محمدی بابت نتایجی که در لیگ قهرمانان کسب کردند تشکر کنم و برای آینده راه شان آرزوی موفقیت می کنم. باید از مردم رفسنجان و کارگران عزیز مس رفسنجان و همچنین مدیران کارخانه و... تشکر می کنم و امیدوارم در آینده با نتایج بهتر موجب خوشحالی بیشتر آنها شویم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر