مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش منتظر بازی جذاب برابر چلسی است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز شنبه در چارچوب مسابقات هفت سیزدهم لیگ ایتالیا باید در دیداری تماشایی به مصاف لاتزیو برود.

این در حالی است که شاگردان آلگری باید روز سه شنبه دیدار برگشت برابر چلسی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار کنند. آنها بازی رفت را در تورین با پیروزی پشت سر گذاشتند و صعودشان به مرحله یک هشتم قطعی شده است.

اما به نظر می‌رسد که صعود تنها به مرحله بعد برای آلگری کافی نیست. او درباره بازی حساس برابر چلسی گفت:« این بازی مهمی و در ورزشگاهی فوق العاده برگزار خواهد شد. ما برای صدرنشینی در گروه بازی می‌کنیم و صعود به مرحله بعد برای ما کافی نیست، این چیزی است که پیش از این به آن دست پیدا کرده‌ایم.»

پائولو دیبالا و آرون رمزی ممکن است در بازی فردا برابر لاتزیو غایب باشند. آلگری درباره شرایط این دو بازیکن اظهار داشت:« دیبالا امروز برای اولین بار در طول هفته تمرین خواهد کند. او می‌خواهد در این بازی حاضر باشد اما باید ببینیم شرایطش چطور خواهد بود. او هیچ مشکل جدی ندارد اما ماهیچه می‌تواند دردسرساز شود. من باید شرایط رمزی را هم بررسی کنم. او روز گذشته احساس درد داشت و باید ببینیم در دسترس خواهد بود یا خیر.»

 

با این حال آلگری تایید کرد که مویزه کین دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و می‌تواند در بازی برابر لاتزیو تیمش را همراهی کند. هرچند جورجو کیه‌لینی، فدریکو برناردسکی و ماتیا دی شیلیو هنوز باید به درمان ادامه دهند.

این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« دی شیلیو در حال بهبود است و من امیدوارم پس از بازی فردا بتواند برای بازی با چلسی به جمع ما اضافه شود. برناردسکی حدود 15 تا 20 روز از میادین دور است. او شرایط را به خوبی سپری می‌کند، بنابراین امیدوارم بتواند پس از بازگشت به میادین خیلی زود به دوران اوج پیش از مصدومیتش برگردد.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر