دروازه بان تراکتور امشب با انگیزه ای بالا در زمین حاضر شده تا عملکرد ضعیفش در بازی هفته چهارم را جبران کند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تراکتور هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران را با شکست دو بر یک خانگی مقابل پیکان به پایان رساند؛ محمدرضا اخباری، دروازه بان باتجربه تراکتور در این دیدار نمایش ضعیفی داشت و روی هر دو گل مقصر بود.

اخباری که در این فصل کاپیتان تیم تراکتور هم هست، در بازی با پیکان ابتدا یک گل از فاصله 35 متری دریافت کرد و سپس روی یک خروج عجیب گل دوم را از حریف دریافت کرد. به غیر این دو گل، اخباری در چند صحنه هم اشتباهاتی داشت تا روز بسیار بدی را پشت سر بگذارد.

فیروز کریمی که بازی با پیکان آخرین روز سرمربیگری اش در تراکتور بود، در نشست خبری پس از بازی با اشاره به اشتباهات اخباری و اینکه او از دقیقه یک تمرکز نداشت، از تصمیم خود برای تعویض این بازیکن در بین بازی خبر داد؛ تصمیمی که البته با توجه به نیاز به تعویض در پست های دیگر، عملی نشد.

دروازه بان باتجربه تراکتور که طی اردوهای اخیر نیز به تیم ملی دعوت نمی شود، امشب با انگیزه ای بالا در برابر سپاهان به میدان آمد تا ضمن جبران اشتباهات بازی با پیکان، نشان دهد که هنوز می تواند یکی از بهترین گلرهای فوتبال ایران باشد.

محمدرضا اخباری در طول نیمه اول، ستاره شماره یک تیمش بود و با چند عکس العمل خوب مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. سپاهان که بازی را خیلی توفانی شروع کرد، اگر سدی به نام اخباری را مقابل خود نمی دید قطعا می توانست حداقل یک بار دروازه حریف را باز کند.

عکس:محمدرضا میرحسینی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر