سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است وضعیت نامناسب ورزشگاه حافظیه به ضررشان است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار پیکان و فجرسپاسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تهرانی‌مقدم و سپاسی اظهار کرد: می‌دانستیم بازی با پیکان دشوار است و آنها به سادگی در صدر جدول قرار نگرفته‌اند؛ همانطور که سرمربی پیکان اعلام کرده بود، بازی راحتی نداریم، ما هم کار سختی داشتیم ولی با تلاش بچه‌ها به ویژه در نیمه اول موفق شدیم.

او ادامه داد: روال بازی به همان شکل که آنالیز کرده بودیم، پیش رفت و روی ضدحملات  برنامه‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم خطرناک ظاهر شویم و حتی به گل برسیم، اما در نیمه دوم شرایط متفاوتی وجود داشت چون سه امتیاز در دست ما بود و حریف برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد.

سرمربی فجرسپاسی اضافه کرد: تیمی که در خانه عقب باشد و بازی روی هوا می‌رود، کار سخت خواهد شد ولی ما سعی کردیم نمایش متمرکزی در خط دفاعی داشته باشیم. خط هافبک و مهاجمان ما تحت فشار بودند تا از توپ‌های برگشتی استفاده کنیم که این اتفاق نیفتاد.

کلانتری یادآور شد: متاسفانه در این مسابقه دو، سه بازیکن ما دچار مصدومیت شدند و سه بازیکن تعویضی هم بخاطر وضعیت آسیب‌دیدگی نتوانستند عملکرد دلخواه را داشته باشند ولی ما اتلاف وقت انجام ندادیم.

او در خصوص دوندگی زیاد بازیکنان فجر ابراز کرد: خدا راشکر تیم ما به ۱۴-۱۳ نفر وابسته نیست. یک مجموعه ۳۰ نفره داریم و اعلام می‌کنم چهار، پنج بازیکن جوان داریم که آنها را معرفی خواهیم کرد و به زودی فوتبال ایران این بازیکنان را می‌بیند و خودمان هم از این جوانان بهره می‌بریم.

سرمربی فجرسپاسی تصریح کرد: تیم ما بالانس خوبی دارد ولی امروز سه، چهار نفرمان مثل سیروان قربانی، فرزان دانا، شهرام گودرزی، رضا خانی و ... را نداشتیم و سه بازیکن هم در جریان مسابقه دچار مصدومیت شدند، اما نفرات جایگزین داریم.

کلانتری در خصوص وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز عنوان کرد: اگر میزبان هستیم و زمین صاف نداشته باشیم، اولین تیمی که ضرر می‌کند، خود ما هستیم ولی متاسفانه در کشور اینطور عنوان می‌شود که انگار ما از چنین شرایطی رضایت داریم. همین زمین چمن حافظیه را چندین ماه است بهتر کرده‌اند ولی امیدوارم تا دو ماه آینده ورزشگاه پارس آماده شود تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم به آنجا برویم. همه بازیکنان ما به ویژه در خط جلو ریزنقش هستند و دوست داریم روی زمین بازی کنیم و مجبور به بازی روی زمین هستیم.

 


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر