ژاپن با گرفتن انتقام شکست بازی رفت مقابل عمان، جای استرالیا در رده دوم گروه B را گرفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن شروع نا امید کننده ای در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 داشت؛ شروعی که موریاسو را در آستانه برکناری قرار داد اما شاگردان این مربی خیلی زود به خودشان آمدند و پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل استرالیا و سپس غلبه بر ویتنام سخت کوش، با 9 امتیاز به کار خود در مرحله رفت پایان دادند.

ژاپن در شروع دور برگشت میهمان عمان بود؛ تیمی که در خانه با یک گل مغلوبش شده بودند. بازی دو تیم از ساعت 19:30 در ورزشگاه سلطان قابوس شروع شد. با توجه به توقف استرالیا مقابل چین (1-1) هر دو تیم شانس این را داشتند که با کسب پیروزی در بازی امشب صعودی شیرین در جدول را تجربه کنند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در 5 بازی خود 7 امتیاز کسب کرده بودند کار سختی برای تکرار نتیجه بازی رفت داشتند اما دل به حمایت هوادارانشان بسته بودند تا بتوانند حداقل ژاپن را در خانه متوقف کنند؛ اتفاقی که می رفت رخ بدهد اما ژاپن در دقایق پایانی موفق به باز کردن دروازه عمان شده و به برد دست یافت.

شاگردان موریاسو برای کسب سومین برد متوالی خود انگیزه های زیادی داشتند چرا که این برد هم طعم انتقام داشت و هم آنها را تا رتبه دوم بالا می برد. آنها در دقیقه 81 توسط جونیا ایتو قفل دروازه عمان را شکستند و با حفظ همین یک گل در دقایق باقی مانده، با هر سه امتیاز زمین بازی را ترک کردند.

با این نتیجه، ژاپن 12 امتیازی شد تا جای استرالیای 11 امتیازی را در جدول رده بندی بگیرد. عمان هم با قبول این شکست 7 امتیازی ماند تا در رتبه چهارم بماند و شانس صعود خود را کمرنگ شده ببیند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر