اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش می‌تواند از فشار هفته‌های اخیر به نفع خودش استفاده کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شش هفته اخیر لیگ برتر چهار شکست را تجربه کرده که شامل دو باخت تحقیرآمیز برابر لیورپول و منچسترسیتی بوده و همین موضوع ادامه حضور سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ را با تردیدهایی مواجه کرده است.

رسانه‌های انگلیسی بارها مدعی شده‌اند که بعضی از بازیکنان یونایتد باورشان به این مربی نروژی را از دست داده‌اند و از گزینه‌های متفاوتی مانند زین الدین زیدان و برندان راجرز به عنوان جانشین او نام برده‌اند.

سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی روز شنبه در پاسخ به سوالی در این باره که آیا صحبتی درباره آینده‌اش با مدیران باشگاه داشته یا خیر گفت:« البته، من مثل همیشه با مدیران باشگاه در تماس هستم. این وقفه ملی بسیار طولانی بود اما ما از آن به نفع خودمان استفاده کردیم. حس می‌کنیم بازیکنان واکنش خوبی به شرایط نشان بدهند و ما برای بازی واتفورد آماده هستیم. ما پیش از این هم در این شرایط بوده‌ایم.»

این مربی نروژی اضافه کرد:« این هفته چند مورد را در اولویت داریم  که باید در آنها پیشرفت کنیم. شرایط و عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نبوده است. ما می‌توانیم بهتر باشیم، باید بهتر باشیم و همه چیز به عملکرد تیم در همان روز بستگی دارد. ما باید روی شروع درست بازی تمرکز کنیم. ما می‌دانیم که عملکرد ضعیف باعث شده تحت فشار باشیم اما این فشار باید به لذت تبدیل شود، باید حسی باشد که ما را به تیمی بهتر تبدیل کند و باعث شود هر بازیکن در بهترین سطحش بدرخشد.»

او ادامه داد:« بازیکنان، کادر فنی، من و باشگاه همگی برای یک هدف تلاش می‌کنیم که پیشرفت تیم و کسب نتایج بهتر است. هواداران هنوز از تیم حمایت می‌کنند. آنها تجربه این شرایط را داشته و از تیم در طول بازسازی حمایت کرده‌اند. وقتی تیمی می‌بازد ناراحت شده و تحت فشار قرار می‌گیرد. این هفته بیار خوب تمرین کردیم و آماده بازی فردا هستیم. من اطمینان دارم که فردا عملکرد خوبی را مشاهده خواهیم کرد.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر