سرمربی جدید تراکتور امروز برای اولین بار روی نیمکت این تیم نشست.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، فیروز کریمی بعد از سه باخت در چهار بازی نخست لیگ برتر از سمت خود استفعا داد تا دست باشگاه را برای ایجاد تغییرات باز بگذارد؛ باشگاه تراکتور بعد از بررسی گزینه های متعدد سرانجام با زونیمیر سولدو برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید.

سولدو یکشنبه این هفته وارد تبریز شده و بعد از عقد قرارداد با تراکتور، کار خود را در این تیم شروع کرد. او فرصت زیادی برای آماده کردن تیمش برای بازی حساس آخر هفته نداشت و به گفته خودش تنها توانست سه جلسه تمرینی را در تبریز برگزار کند.

به هر شکلی که بود تیم تراکتور روز گذشته بعد از انجام آخرین تمرین خود راهی اصفهان شد تا به دیدار سپاهان برود؛ دیداری که از ساعت 18 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شروع شد و تراکتوری ها برای اولین بار سرمربی جدیدشان را روی نیمکت می بینند.

زونیمیر سولدو در بازی امروز مقابل سپاهان نه تنها اولین حضورش روی نیمکت تراکتور را تجربه می کند بلکه برای اولین بار است که به عنوان سرمربی در فوتبال آسیا و ایران روی نیمکت یک تیم می نشیند. او پیش از شروع مسابقه با استقبال محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان هم مواجه شد که برای خوشامدگویی نزد این مربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم تراکتور حضور یافت.

سرمربی کروات تراکتوری ها به خوبی می داند که روی نیمکتی نشسته که طی سال های اخیر خیلی بی رحم بوده و خیلی ها را زودتر از آن چه که تصورش را می کردند راهی خانه کرده است. سولدو از شروع بازی در کنار زمین حضور دارد و شاگردانش را در حالت ایستاده هدایت می کند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر