ماریو بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیاست و معتقد است قادر به حل مشکلات گلزنی آتزوری خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی و ایتالیایی که دو ماه پیش 31 ساله شد، در حال حاضر برای تیم آدانا دمیرسپور که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، بازی می کند. روبرتو مانچینی سرمربی فعلی ایتالیا سال ها قبل هدایت ماریو بالوتلی را هم در اینتر و هم در منچسترسیتی بر عهده داشته و حتی یک بار در تمرینات و در یک بازی دوستانه پیش فصل در انگلیس با او درگیر هم شد.

مانچینی اخیرا در یکی از مصاحبه هایش اعتراف کرد که ماریو بالوتلی باید در اوج دوران حرفه ای خود قرار داشته باشد تا شانسی برای بازگشت به جمع آتزوری داشته باشد.

پس از عدم کسب سهمیه مستقیم جام جهانی توسط ایتالیا و رفتن این تیم به پلی آف، بالوتلی از رویای بازگشت به تیم ملی صحبت کرد و اینکه می تواند مشکلات گلزنی ایتالیا را حل کند. او در 13 بازی برای تیمش توانسته 5 گل بزند.

 

سوپرماریو در مورد بازگشت به تیم ملی ایتالیا گفت:« بعد از دو سال و نیم اخیر حس خوبی دارم. حس می کنم می توانم به تیم ملی برگردم. این رویای من است. حاضرم با پای پیاده ترکیه را ترک کنم اگر بدانم در ماه مارس مرا به تیم ملی دعوت می کنند. رابطه بسیار خوبی با مانچینی دارم. فقط باید به من بگوید چه انتظاری از من دارد تا به تیم ملی برگردم و قطعا این کار را خواهم کرد.

آیا اخیرا با هم صحبت کرده ایم؟ بله. او بارها به من گفته چه انتظاری دارد. نباید چیزی به خودم وعده بدهم. می داند اگر من آماده باشم، دلیلی ندارد مرا دعوت نکند. به خاطر شخصیتم می توانم با هر کسی بازی کنم حتی در کنار ایموبیله.

آیا پنالتی ها را خواهم زد؟ به این سوال جواب نمی دهم چون حاشیه ساز است اما همه می دانند که می توانم ضربات شروع مجدد را بزنم. 

از حالا تا ماه مارس فرصت دارم تا به اوج برسم. نمی خواهم به خاطر دعوت نشدنم گلایه کنم. خیلی از شرایط ایده آلم دور نیستم. فقط باید تلاش کنم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر