هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان در شرایطی پیگیری شد که در 7 مسابقه 27 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و نتایج جالب‌توجهی به ثبت رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" ظهر امروز و از ساعت 13، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران در فصل جدید با انجام 7 مسابقه پیگیری شد؛ تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان بعد از تعویق نخستین بازی خود به دلیل حضور در رقابت‌های آسیایی، امروز در شهرکرد اولین بازی‌اش در فصل جدید را انجام داد و شاگردان جهان‌نجاتی که مدافع عنوان قهرمانی فوتبال زنان به شمار می‌روند، شروعی طوفانی را رقم زدند.

در روز هت‌تریک افسانه چترنور و بریس هستی فروزنده، شهرداری سیرجان توانست در شهرکرد با حساب 7-0 از سد ملی‌پوشان شهرکرد بگذرد و فصل را با پیروزی شیرین و پرگل بیرون از خانه آغاز کند تا شاگردان جهان‌نجاتی نشان بدهند در فصل جدید هم بخت نخست قهرمانی هستند.

اما برتری 7 گله سیرجانی‌ها پرگل‌ترین بازی هفته نبود، چرا که در اصفهان شاگردان بیان محمودی در سپاهان بعد از برتری یک گله در هفته نخست مقابل هیات فوتبال البرز، امروز در خانه و در ورزشگاه صفائیه اصفهان جشنواره گل به راه انداختند و موفق شدند با حساب 8 بر 0 در روزی که هاجر دباغی برای تیمش در گلزنی پوکر کرد، مقابل سارگل بوشهر به پیروزی برسند.

خاتون بم پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران بعد از برتری 5 گله در هفته نخست مقابل کیان نیشابور، در بازی خانگی مقابل هیات فوتبال البرز نتیجه بازی هفته نخست را تکرار کرد و شاگردان مرضیه جعفری موفق شدند با حساب 4-0 از سد حریف کرجی خود بگذرند و با تفاضل +9 همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باشند.

تقابل مهم هفته میان تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ زارع باتری سنندج بعد از شکست هفته نخست مقابل ملوان، توانست در ارومیه امروز نتیجه پرگل دیگری را رقم بزند و با برتری 4-0 از سد همیاری آذربایجان غربی گذشت.

تیم ریشه‌دار و قدیمی پالایش گاز ایلام که هفته نخست در اصفهان مغلوب ذوب‌آهن شده بود، در مصاف خانگی توانست تیم تازه لیگ برتری شده کیان نیشابور را از پیش‌روی بردارد و با نتیجه 2-1 برنده بازی هفته دوم خود شد.

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان (جمعه 28 آبان‌ماه)

پالایش گاز ایلام 2 - 1 کیان نیشابور

همیاری آذربایجان غربی 0 - 4 زارع باتری سنندج

ملی پوشان شهرکرد 0 - 7 شهرداری سیرجان

سپاهان اصفهان 8 - 0 سارگل بوشهر

ملوان بندرانزلی 0 - 0 ذوب آهن اصفهان

خاتون بم 4 - 0 هیات فوتبال البرز

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر