هافبک استقلال با تاکید بر اضافه شدن VAR گفت: این نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم ها مهم است و حق به حقدار می رسد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، مهدی مهدی پور در مورد تساوی بدون گل امشب تیمش مقابل نساجی گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و دو امتیاز مهمی از دست دادیم.

او در مورد موقعیت خوبی که در بازی از دست داد گفت: یک لحظه دیدم که آقای حقیقی دروازه را گم کرده و ضربه را زدم. اگر توپ در چارچوب بود گل می شد ولی متاسفانه ضربه، ضربه خوبی نبود.

هافبک استقلال در واکنش به خواسته مجیدی در نشست در خصوص اضافه کردن VAR به فوتبال ایران گفت: به هر حال VAR را ما از پارسال می گوییم که بیاورید. نه برای ما بلکه برای همه تیم ها مهم است و حق به حقدار می رسد. داور هم یک انسان است و هر لحظه می تواند اشتباه کند. در چنین مواقعی VAR خیلی می تواند کمک کند.

مهدی پور در خصوص نتایجی که با اشتباهات داوری رقم می خورد تاکید کرد: من سعی می کنم زیاد در مورد این چیزها صحبت نکنم ولی باید سعی کنیم 3 امتیازها را بگیریم و در صدر جدول اختلاف ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا خبری از بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال با توجه به استوری اخیر این بازیکن نیست گفت: علی دوست خوب من است ولی اطلاعی از این موضوع ندارم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر