دو تیم مدعی صدرنشینی لیگ یک در تقابل رودررو به تساوی بدون گل رضایت دادند تا کورس رقابت مدعیان صدرنشینی جذابیت دوچندانی پیدا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک در هفته ششم، باعث شد تا لقب حساس‌ترین جدال هفته به نبرد تیم‌های قشقایی شیراز و شهرداری همدان تعلق پیدا کند؛ تقابل شاگردان مهدی رجب زاده و رضا طلایی‌منش که توانسته بودند فصل را با شگفتی‌سازی آغاز کنند و بالاتر از مدعیان نامدار لیگ یک، خود را در صدر جدول قرار دهند.

شاگردان رجب‌زاده که با یک اختلاف امتیاز به تنهایی در صدر جدول بودند، به دنبال تداوم روند پیروزی‌های خود در دیدار خانگی امروز بودند و سوی دیگر همدانی‌ها بعد از پنج بازی بدون شکست و بدون گل خورده به دنبال حفظ رکورد فوق‌العاده خود در اولین فصل حضور در لیگ یک بودند.

استرس دو تیم برای کسب 3 امتیاز مسابقه و کورس رقابت برای صدر جدول بر کیفیت بازی دو تیم اثرگذار بود، با این‌حال موقعیت‌های گلزنی برای قشقایی شیراز و شهرداری همدان خلق شد که هیچکدام از آن‌ها جدی نبود و درخشش محمد صابری زاده در درون دروازه شهرداری همدان و فرزاد طیبی پور در خط دروازه قشقایی شیراز باعث شد تا توپی از خط عبور نکند و بازی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

تغییرات رجب‌زاده و طلایی‌منش برای رسیدن به گل در نیمه دوم بی‌ثمر بود و بازهم دروازه‌بانان دو تیم بودند که توانستند از گزند مهاجمان حریف دروازه خود را بسته نگه دارند و در نهایت تقابل مدعیان صدرنشینی لیگ یک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به لغزش دیگر مدعیان صدرنشینی، قشقایی شیراز با 13 امتیاز صدر جدول را همچنان در اختیار دارد و شهرداری همدان نیز 12 امتیازی شد؛ در صورت آن‌که نبرد رودرروی ملوان و شهرداری آستارا برنده داشته باشد، معادلات صدر جدول تغییر می‌کند و قشقایی صدرنشینی‌اش به پایان خواهد رسید.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر