کیلیان امباپه با انتشار یک سلفی از خود و دیالو ستاره تیم فوتبال زنان پی اس جی، خبر از بازگشت آرامش به این تیم داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، 9 روز پس از اتفاق جنجالی بر علیه ستاره تیم زنان پی اس جی، دیالو متهم ردیف اول این قضیه که البته تبرئه نیز شد، در رونمایی از مستند کمیک کیلیان امباپه به عنوان میهمان ویژه حاضر شد.

هفته گذشته بود که اعلام شد هافبک تیم زنان پاری سن ژرمن به اتهام حمله به خیرا حمراوی، هم تیمی و هم پست خود از سوی پلیس پاریس دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته است. پنج شنبه گذشته حمراوی پس از یک مهمانی شام در باشگاه پاری سن ژرمن با دو هم تیمی دیگرش از جمله دیالو، با ماشین به نزدیکی خانه اش رفتند و دیالو پشت فرمان بود.

ناگهان دو مرد نقاب دار در نزدیکی خانه خیرا حمراوی، او را از ماشین به بیرون کشیدند. آن دو مرد برای چند دقیقه با یک میله آهنی به پاهای حمراوی ضربه زدند و سپس متواری شدند. حمراوی به بیمارستان منتقل شد و شدت مصدومیت به حدی بود که نتوانست در بازی تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و صدمین بازی اش برای پی اس جی را انجام دهد.

 

از آن جایی که از این دو بازیکن هیچ چیزی به سرقت نرفت و فقط پاهای حمراوی مورد ضرب و شتم قرار گرفت، فرضیه ای مطرح شده که دیالو آن دو مرد را برای کتک زدن هم تیمی اش اجیر کرده و انگیزه او برای این کار، رقابت درون تیمی بوده است. پاری سن ژرمن تایید کرده بود که دیالو بازداشت شده است.

35 ساعت بعد پلیس نتوانست به شواهدی بر علیه دیالو دست پیدا کند و وکیل این بازیکن با انتشار بیانیه ای خبر از تبرئه او داد. در روزهای اخیر ردپای همسر اریک آبیدال در این پرونده مشاهده شده و گویا او به دلیل ارتباط همسرش با حمراوی از این بازیکن انتقام گرفته است. در هر صورت تحقیقات در این زمینه فعلا ادامه دارد.

دیالو که دو روز پیش به تمرینات تیمش بازگشت، شب گذشته در رونمایی از مستند شبکه آمازون در مورد کیلیان امباپه با نام:« اسم من کیلیان است»، حاضر شد و ستاره تیم ملی فرانسه و پی اس جی با انتشار ویدیویی کوتاه از خود کنار دیالو گفت:« سلام، اینجا هستیم و خیال تان راحت باشد.»

در این مراسم مارکو وراتی، اشرف حکیمی و ادریسا گئیه نیز حضور داشتند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر