وینگر سرعتی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که عملکرد تحسین‌برانگیزی در بازی‌های آسیایی داشت، علی‌رغم دعوت به تیم ملی، علاقه‌ای به حضور در اردوی ملی را ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" فهرست 30 نفره اردوی جدید تیم ملی فوتبال زنان معرفی شده و قرار است اردوی جدید از فردا در مرکز ملی فوتبال آغاز شود، البته که فهرست اعلام شده از سوی مریم ایراندوست دچار تغییراتی شده، چرا که گلنوش خسروی به دلیل مصدومیت قطعا نمی‌تواند همراه تیم ملی فوتبال زنان باشد و چند باشگاه هم در مکاتبه با فدراسیون فوتبال درخواست عدم اعزام بازیکنان خود به اردوی تیم ملی را داشته‌اند.

نامه‌نگاری با مساعدت ایراندوست همراه شده و او فهرست جدیدی را به فدراسیون ارائه کرده تا اردوی پیش‌روی تیم ملی زنان به شکل اردوی انتخابی برای بازیکنان جوان و جویای‌نام برگزار شود.

اما در این بین یک مورد عجیب در تیم ملی فوتبال زنان به چشم می‌خورد؛ زهرا علیزاده ستاره درخشان تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که هفته گذشته مصدومیت پر سر و صدایی در مقابل حریف هندی داشت، در اقدامی عجیب به مانند دفعات قبلی که به اردوی ملی دعوت شده بود، به درخواست کادرفنی ملی پاسخ منفی داد و از حضور در اردوی تیم ملی زنان امتناع کرد.

علیزاده که علاقه‌ای به صحبت با رسانه‌ها هم ندارد، در گفتگویی کوتاه با «همشهری» در توضیح این رفتار عجیب خود گفته بود: دوست ندارم در اردوهای تیم ملی باشم؛ ترجیح می‌دهم تا جایی که می‌توانم کارم را در باشگاه ادامه بدهم. بعضی‌ها فکر می‌کنند سقف رؤیای یک آدم تیم ملی است ولی من اینطور نیستم. می‌دانم من اشتباه می‌کنم ولی می‌دانم این چیزی است که می‌خواهم.

وینگر سرعتی شهرداری سیرجان در ادامه دلایل خود برای رد دعوت تیم ملی گفت: تیم ملی اصلا با روحیه من سازگار نیست؛ دوست دارم تنها باشم، از شلوغی خوشم نمی‌آید. ترجیح می‌دهم در تنهایی خودم کار کنم، خوشم نمی‌آید در دید باشم. ترجیح می‌دهم در سکوت کار خودم را پیش ببرم!

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر