عصر امروز مراسمی برای تقدیر از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان بعد از نایب قهرمانی در تورنمنت آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان (غرب) آسیا برگزار شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" شنبه هفته جاری بود که در امان اردن، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در اولین تجربه آسیایی خود در رقابت‌های زمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان (غرب) آسیا، مغلوب امان کلاب اردن شد تا نتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد و شاگردان مریم جهان‌نجاتی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

نایب قهرمانی که بعد از قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر به ویترین افتخارات شهرداری سیرجان اضافه شد؛ در بازگشت به ایران، در فرودگاه کاروان تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان مورد استقبال ویژه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

بعد از عزیمت از تهران به سیرجان، شاگردان جهان‌نجاتی مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند و مقرر شد تا مراسم جشنی برای تقدیر از اعضای تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برگزار شود.

عصر امروز به میزبانی ورزشگاه امام علی سیرجان، مراسمی با حضور مسئولان شهری و استانی و اعضای تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برگزار و با اهدای دسته گل و هدایایی به پاس افتخارآفرینی دختران سیرجانی در آسیا از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر