داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد، دو پنالتی پیاپی را مهار کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیش از وقفه بازی‌های ملی ماه نوامبر روزهای بسیار سخت و دشواری را سپری کرد. بعد از شکست فاجعه بار پنج گله مقابل رقیب دیرینه یعنی لیورپول، شیاطین سرخ تاتنهام را شکست دادند تا کمی شرایط آرام شود اما توقف برابر آتالانتا و بعد از باخت به سیتی دوباره این تیم را وارد بحران کرد.

شرایط منچستریونایتد پیش از مسابقات ملی به گونه ای بود که حتی اوله گنار سولسشر در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفت اما نهایتاً سران باشگاه انگلیسی ترجیح دادند که چند بازی دیگر به این سرمربی نروژی فرصت بدهند تا شاید شرایط تغییر کند.

یونایتد امروز در لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم پایین جدولی واتفورد رفته اما در نیمه بازی نشان داده که وضعیت این تیم هیچ تغییر نکرده چرا که این شاگردان کلودیو رانیری بوده‌اند که به شکل کامل توپ را در اختیار دارند.

اما یک اتفاق مهم در همان لحظات ابتدایی بازی رخ داد. واتفورد کار را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای اسکات مک تومینای روی جاشوا کینگ باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اسماعیل سار پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب داوید دخیا همراه شد؛ با این حال داوید دخیا ضربه او را مهار کرد اما در برگشت کیکو دروازه یونایتد را باز کرد.

ضربه اول اسماعیل سار که بعد از مهار داوید خیار در ریباند تبدیل به گل شد اما داور به دلیل ورود زودهنگام بازیکنان دو تیم به محوطه جریمه دستور تکرار پنالتی داد.

در بازبینی صحنه مشخص شد که بازیکنان دو تیم پیش از نواخته شدن ضربه اسماعیل سار وارد محوطه جریمه شده اند و به همین خاطر جاناتان ماس تصمیم گرفت پنالتی تکرار شود. با این حال داوید دخیا این ضربه را هم مهار کرد تا بازی بدون گل دنبال شود.

داوید دخیا چند ثانیه بعد باز هم ضربه اسماعیل سار را مهار کرد تا یک بار دیگر ناجی دروازه یونایتد شده باشد.

با این حال این منچستریونایتد به قدری ناامیدکننده است که حتی سیو های فوق العاده داوید دخیا نیز نمی تواند برای آن ها کارساز شود. چند دقیقه بعد از این عملکرد فوق‌العاده‌ داوید دخیا، واتفورد توانست از حملات خود به نتیجه برسد و روی پاس امانوئل دنیس و ضربه جاشو کینگ به گل برتری دست پیدا کند.

دروازه‌بان اسپانیایی پیش از این نیز در بازی‌های قبلی چند مرتبه ناجی منچستریونایتد شده بود و به عنوان مثال شاید اگر مقابل منچستر سیتی در ترکیب این تیم قرار نداشت آنها مانند تقابل با لیورپول یک باخت سنگین دیگر را متحمل می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر