بارسلونا در اولین دیدار با هدایت ژاوی در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول به برتری 1-0 رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها که امشب برای اولین بار با هدایت ژاوی به میدان می‌رفتند، موفق شدند با تک گل ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی به برتری 1-0 برسند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که روی ارسال جوردی آلبا و پاس دی یونگ، این دیپای بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را دیه‌گو لوپز به بیرون فرستاد.

برتری بارسا ادامه داشت اما دفاع فشرده بازیکنان اسپانیول مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 26 بود که حرکت انفرادی دیپای، یک موقعیت  دیگر نصیب او کرد اما ضربه اول او را کابررا بلوکه کرد و ضربه بعدی را هم مستقیما به جایی رفت که دیه‌گو لوپز حضور داشت.

چهار دقیقه بعد، روی پاس دی یونگ، نوبت بوسکتس بود که شانس خود را امتحان کند اما این بار هم لوپز با جاگیری درست توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، تیم میهمان هم تا اندازه‌ای پیش کشید و در دقیقه 44، چیزی نمانده بود که دی توماس اسپانیول را پیش بیندازد اما ضربه او که به پیکه برخورد کرده بود را مارک آندره تراشتگن دفع کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد و تنها 3 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که این تیم به گل رسید. خطای کابررا روی دیپای در محوطه جریمه اسپانیول باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خودی دیپای پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه بان حریف، کار را تمام کرد.

برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و همچنان بازیکنان این تیم بودند که بر توپ و میدان تسلط داشتند. در دقیقه 61، چیزی نمانده بود که روی یک ارسال به دهانه دروازه اسپانیول، پدروسا به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان اسپانیول پیش کشیدند و 69، دی توماس صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات اسپانیول بیشتر می شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 81 به گل تساوی برسند اما ضربه دی توماس به تیر دروازه بارسا برخورد کرد.

تلاش بازیکنان اسپانیول برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 1-0 به سود بارسا به پایان رسید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر