اظهارات امروز علیرضا فغانی و صحبت های تندش علیه سرمربی استقلال، با پاسخ مدیررسانه ای این تیم همراه شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای استقلال با وجود سکوت کادرفنی، اقدام به انتشار یک استوری مودبانه کرده که در عین حال پاسخی به صحبت های امروز علیرضا فغانی است که در جواب اعتراض فرهاد مجیدی پس از بازی دیروز استقلال و نساجی از او خواست که به جای فرافکنی و فرار به جلو و مانور روی صحنه پنالتی، علم و دانش خود را بالا ببرد.

نوریفر در این استوری اینطور نوشته که کدام داور در لیگ برتر ایران اجازه دارد فردای یک مسابقه در مصاحبه ای تلویزیونی حاضر شود و از عملکرد خودش دفاع کند. او به کنایه نوشته حالا که فغانی منت گذاشته و بین تورنمنت های خارجی که در آنها به سوت زدن مشغول است به ایران آمده، بگوید در کدام لیگ معتبر چنین اتفاقی رخ می دهد.

نکته پایانی استوری نوریفر هم یک کلمه مهم دارد: طلبکاری! او نوشته است شما ضمن فرافکنی، درس مدیریت و مربیگری می دهد و این طلبکاری را آموزه بزرگش از میدان های خارجی برای نسل بعدی داوری است. نوریفر همچنین تأکید کرده با وجود اینکه کادرفنی قصد نداشته جواب فغانی را بدهد اما به جهت تنویر افکار عمومی و احتمالا درخواست هواداران استقلال، این نکته را منتشر کرده است.

جنگ لفظی بین استقلال و مشهورترین داور فوتبال ایران در شرایطی بالا گرفته که علیرضا فغانی پیش از این، شرایط مشابهی را با امیر قلعه نویی دیگر سرمربی سابق استقلال و البته در باشگاه سپاهان تجربه کرده و همانطور که گفته است، اهمیتی برای این مسائل قائل نیست.

با این حال، شاید بد نباشد هواداران فوتبال ایران هم درباره موضوعی که نوریفر روی آن دست گذاشته، صحبت کنند. اینکه آیا لحن فغانی در مصاحبه امروز را می پسندند و آن را به حق می دانند یا نه؟ فغانی امروز در برنامه شبکه سوم حاضر شد و به سوالات سعید اکبری پاسخ داد و در عین حال درباره صحنه پنالتی به صورت کامل از تصمیم خود دفاع کرد و البته به یکی دو اشتباه خودش هم اشتباه کرد و گفت مربیان باید لحظاتی که داوری به سود آنها سوت می زند نیز از خاطر نبرند.

با توجه به جایگاه فغانی در داوری فوتبال ایران و البته در صحنه بین الملل، او به عنوان یک سلبریتی هیچ واهمه ای از دفاع کردن از حق خود ندارد و به سادگی مقابل جریان های هواداری می ایستد. حالا بد نیست شما هم نظر خود را در این باره بنویسید. اینکه آیا سلوک این داور مشهور فوتبال ایران را متناسب و به حق می دانید یا در این زمینه حق با مربیانی مانند مجیدی، قلعه نویی و کسانی است که از قضاوت فغانی ایراد می گیرند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر