اتلتیکومادرید در دیداری دشواری و با گلزنی در دقایق پایانی اوساسونا را مغلوب کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید که در این فصل در لالیگا به آمادگی رقابت های فصل پیش ظاهر نشده، امشب با گل دقیقه 87 فیلیه از سد اوساسونا گذشت و به اوضاع خود در جدول سر و سامان بخشید.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 16 و روی ارسال یان کاراسکو فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه سر آنتوان گریزمان با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار ستاره فرانسوی روی ارسال کوکه صاحب موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول شد، اما این بار نیز ضربه او با فاصله کمی راهی بیرون میدان شد.

در دقیقه 38 اولین فرصت خوب اوساسونا برای باز کردن دروازه اتلتیکومادرید ایجاد شد، اما ضربه تورو از فاصله ای قابل توجه با عکس العمل خوب یان اوبلاک همراه شد و نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اتلتیکومادرید در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و با پاس رو به عقب کوره آ می توانست گل اول را وارد دروازه اوساسونا کند، اما ضربه کاراسکو دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 80 کاراسکو با حرکتی فنی و جا گذاشتن سه بازیکن حریف فاصله ای تا زدن گل برتری اتلتیکو نداشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 87 و روی ارسال کرنر از سوی کاراسکو بود که فیلیپه بالاتر از همه و با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا با همین یک گل در این دیدار دشوار به برتری دست یابد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر