ضربه ای که سادیو مانه با زانو به بدن تومیاسو وارد کرد، بهانه ای شد تا یورگن کلوپ و میکل آرتتا وارد یک مجادله شدید لفظی شوند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دیدار لیورپول و آرسنال حساس و پر از صحنه های مهیج به روی هر دو دروازه دنبال می شد، برخورد سادیو مانه و تاکهیرو تومیاسو برای یک درگیری و انفجار استادیوم آنفیلد کافی بود و اتفاقاتی کنار زمین رخ داد که کمتر کسی انتظارش را داشت.

یک ارسال بلند از آلیسون بکر به زمین آرسنال کافی بود تا آغازگر جنجال بزرگی شود. سادیو مانه بازیکن لیورپول و تاکهیرو تومیاسو مدافع آرسنال برای تصاحب این توپ به هوا برخاستند که در این بین، مانه با زانو ضربه ای را به بدن بازیکن ژاپنی توپچی ها وارد کرد و مایکل اولیور داور میدان تنها یک پرتاب به سود آرسنال اعلام کرد.

این تصمیم عجیب داور مسابقه کافی بود تا میکل آرتتا سرمربی آرام آرسنالی ها از  کوره در رفته و به شدت نسبت به تصمیم قاضی میدان اعتراض کند. فریادهای مربی توپچی ها که با حرکات دست او نیز همراه شد، کافی بود تا یورگن کلوپ نیز وارد این کارزار شده و با پرخاش به سرمربی میهمان اعلام کند که او نباید اینقدر به تصمیمات داوری اعتراض کند.

 

آرتتا که نزدیک به صحنه برخورد دو بازیکن بود و آنگونه که تصاویر تلویزیونی نیز نشان می داد حق با اوست، از اینکه کلوپ اینگونه و با خشم به او معترض شده، بیش از قبل عصبانی شد و به سمت مربی لیورپول هجوم برد. در این لحظات هر دو مربی در فاصله بسیار کمی از یکدیگر قرار گرفته و اصطلاحا فیس تو فیس شده و با صدای بلند و رو به یکدیگر، وارد مجادله شدید لفظی شدند.

داور چهارم و اطرافیان کنار زمین نیز در تلاش بودند تا مانع از شکل گیری درگیری فیزیکی دو مربی شوند و بازی برای لحظاتی به تشنج کشیده شد و هواداران حاضر در استادیوم نیز با سوت ها و هو های کر کننده خود، به درگیری آرتتا با مربی تیمشان واکنش نشان دادند و جو ورزشگاه به شدت ملتهب شد.

مایکل اولیور نیز پس از اینکه کمی اوضاع آرام شد، هر دو مربی را به کنار زمین فراخواند و یک کارت زرد را هم به کلوپ و هم به آرتتا نشان داد. به هر شکل بازی حساس لیورپول و آرسنال که جدال سختی برای رسیدن به رتبه دوم جدول دارند، پس از این درگیری بیش از پیش حساس شد و در ادامه نیز سادیو مانه دروازه توپچی ها را باز کرد تا یورگن کلوپ با گذاشتن دستانش پشت هر دو گوشش، اینگونه برای آرسنال و آرتتا کری خوانی کند که دیگر صدای اعتراض های او را نمی شنود.

این بازی در نیمه نخست با یک گل به سود لیورپول به پایان رسید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر