کوریره دلو اسپورت مدعی شد ژوزه مورینیو و ستاره ایتالیایی روم یعنی نیکولو زانیولو دوشنبه هفته گذشته یک مشاجره لفظی با یکدیگر داشته‌اند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 22 ساله در این فصل طی 15 بازی در تمامی رقابت ها یک گل به ثمر رسانده است. همچنین در آخرین بازی رم پیش از وقفه رقابت‌های ملی مقابل ونزیا، نیکولو زانیولو توسط ژوزه مورینیو از ترکیب جالوروسی کنار گذاشته شد تا به نظر برسد که تنش ها بین این دو افزایش یافته است.

در همین راستا اکنون کوریره دلو اسپورت یک ادعای جنجالی را در مورد مورینیو و زانیولو مطرح کرده و مدعی شده که سرمربی رم و ستاره ایتالیایی این تیم دوشنبه هفته گذشته با یکدیگر یک درگیری لفظی پیدا کرده‌اند. بر اساس این گزارش به نظر می رسد که ستاره ایتالیایی از نقشی که زیر نظر ژوزه مورینیو ایفا می کند رضایت ندارد و همین موضوع باعث اختلاف بین آنها شده است.

البته کوریره دلو اسپورت در ادامه گزارش خود تاکید کرده که ژوزه مورینیو از طرفداران ویژه سبک بازی زانیولو محسوب می شود و از طرف دیگر این بازیکن نیز بعد از این اتفاقات تعهد خود را از دست نداده است. این نشریه همچنین اضافه کرده که رابطه بین زانیولو و مورینیو به شکل کامل به هم نخورده اما چیزی هم از ابتدای فصل تغییر نکرده است. در واقع زمان نشان خواهد داد که آیا این دو نفر می توانند همکاری مورد انتظار هواداران رم را داشته باشند یا زانیولو هم به صف ستاره های مغضوب آقای خاص می پیوندد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر